söndag ...

jäkligt najs dag!
jag å Alicia hoocka upp på gymmet å körde ett benpass ihop,
vi båda va nog ganska energitomma idag å då gäller de ju att lura sig själv
å försöka att vända på spiralen så den snurrar uppåt istället för nedåt!!
 
ja blev frustrerad för att benen inte riktigt funkar!
ja menar de kändes tungt att marka 55-60 kg, en vikt som ja i vanliga fall värmer upp med :/
plötsligt kom jag på mig själv med att gå runt å städa, ja eller hänga tillbaka vikter å grejer som folk bara
helt nonchalant släppt på stället när dom e klara..
ja blir alltid stressad å okoncentrerad när de ligger grejer överallt!
-personalen gillar mig som fan :)
hur som helst hittar Alicia i samma veva ett hopprep å börjar testa sig fram
själv har jag nog inte hoppat rep senaste 20-25 åren :)
men ja hoppa mycke när ja va liten!
sen har ja ju haft lite väl mycke vikt i vägen för att hoppa
man vill ju gärna inte bidra till att de blir jordbävning! :)
nu där emot va ja ju tvungen att pröva å de gick ju ganska bra tycker jag :)
efter en stund hade ja ju hoppat mig riktigt varm å go å då gick ju också passet mycke bättre :)
Alicia drog efter typ 1 timme (hon kom innan mig) ja va kvar ytterligare en timme
å körde lite överkropp + att ja har kört igång me mina armhävningar å plankor igen :)
efter ja tränat klart köpte ja mig ett par nya träningshandskar och ett hopprep :)
så om marken gungar lite framöver så kan de va ja som hoppar lite hemma hahah
 
efter gymmet knatade ja till ringen å fixa de sista inför julafton å sen knata ja tillbax till tåget å åkte hem
under kvällen har jag bara tagit de lugnt på soffan  å så har ja ju slagit in julklapparna såklart :)
 
de är väldigt roligt att gå ner i vikt såklart! och de är ju något ja kommer att fortsätta jobba på
en period till -hur länge vet jag inte eftersom ja inte vet vart jag vill landa å därför inte heller har nån direkt tidsram...ja äter som jag ska å på gymmet ägnar jag min tid åt att bli starkare samtidigt som jag utmanar mig själv med hur mycket jag kan forma min kropp..
ja har ju en hel del  snuskigt å fult häng fett/ hud framförallt på magen å låren, har också vart berikad me ganska mycke gäddhäng på armarna å
detta stör mig mycket och självklart går jag i operationstankar!
MEN ja har bestämt mig för att ge det minst ett år för jag vill se hur mycke resultat ja kan träna fram
-aldrig den lätta vägen- hahah nått motto som ja tydligen har :)
nä men ärligt ja e inte så mycke för operationer !
å faktum är att mycke kan förändras under ganska kort tid om man e villig att jobba för det!!
 
mellan bilderna skiljer det ungefär 3½ månad
å även om de inte är nån sensationell skillnad så finns skillnaden å de beviset ger mig
hopp och trå på att jag har fattat ett vettigt beslut!
 

de underlättar ju att jag vet vad jag tycker är snyggt!!
å de jobbar jag på helt enkelt...
 
låt mig förklara...
 
ni få samma bild igen...
axelpartiet -sjukt viktigt att få snyggt!
baksidan, alltså baksida axel, skuldror å latsen - är lika viktiga som framsidan även för framsidan!
biceps - japp ja e en sucker för biceps! :) ja tyckerr ju att det r ruggit snyggt!
å sen såklart lite mer jobb på gäddhänget :)
 
 
nä nu känns de som ja bara gurglar goja!!
ska kolla lite till på en serie medans ja äter dagens sista mål å sen ska ja hoppa i säng!
om ja vaknar tidigt som ja gjort i helgen så tänker ja dra in å köra ett pass innan jobbet
å sen hoppas jag på  att få sällis av Alicia på kvällen !!
 
fridens på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0