resan i bilder.....

 
 

 
äntligen avklarat ett pass på gymmet - första efter onsdagens operation!
ja mår så bra när jag är där, även om jag har ont, å även om jag är seg å rädd för att slå i de onda benet
-som läget är nu så räcker de lixom med att nudda vissa ställen på benet för att de ska göra så pass ont
så de finns risk för kräkning :/
men de gick okej idag! körde på lite halvfart, ingen stress å inget jättetungt -e ju fortfarande ganska
klen å yr!-
imorn börjar jag jobba igen å de känns konstigt nog ganska skönt!
ja vet att de kommer bli tufft men ja vet också att ja mår bättre av att vara på benen å inte ligga i soffan!
 
ja vet ju att de kanske lite tidigt att göra " året i bilder" såhär i december men va gör det? :)
ja känner att ja behöver göra det för min egen skull, för just nu behöver jag sporra mig själv lite granna :)
jag vet att jag har svävat ut lite i kosten senaste veckorna! -inget skogstokit men lite för mycke riskakor,
nån avocado extra å en å en annan mozzarella å i kombo med -av förklarliga själ - mindre träning
så e de nog inte helt omöjligt att jag i nuläget plussat ett par kilo på vågen...
detta e ju inget ja e speciellt orolig över men ja känner att jag kanske behöver lite motivation till
varför de e så viktigt för mig att steppa tillbaka till ordning å reda
så nu kommer en liten bildkavalkad...
 
 
sommarn 2012

oktober 2012
 
december 2012
 

 
 
januari 2013
 

 :)
 
februari 2013

mars 2013
 
 
 
 
april 2013
 
maj 2013
 
juni 2013
 

juli 2013
 

augusti 2013
 
 
september 2013

oktober 2013
 

november 2013
 
 
december 2013
 

så nu har jag bjudit på så mycke egobilder såå ja nästan skäms :)
 

Kommentarer
Postat av: FiaMedFem

Heeeeeelt galet! Vilken förändring. Älskade dig då och älskar dig nu, bryr mig inte ett smack hur du ser ut bara du är lycklig! Måste vara absurd känsla att klä på sig gamla kläder?!

Svar: älskar dig också, precis som du är! :) kom över nån dag så kan ja visa de gamla tältmodet :)
emzingen

2013-12-03 @ 07:13:17
URL: http://diagnosmamma.wordpress.com
Postat av: Anonym

Fasike så bra du är... Insperation nr 1 är du..
Lycka till i fortsättningen för du är grym.
:) Med vänlig hälsning, Angela

Svar: tack snälla! :)
emzingen

2013-12-03 @ 08:26:39
Postat av: Lillemor Grönblad

Helt galet vilken förändring, du är otroligt duktig som har haft järnviljan att klara av detta ingen liten resa.
Go girl / Lillemor

Svar: tack snälla! :)
emzingen

2014-02-05 @ 12:09:37
URL: http://nattstad.se/lyckoslanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0