ny dag!

okej de e väl lika bra att jag gör ett inlägg för att lugna folk något!
psykbrytet är förbi! ja vet inte vart de kom ifrån men jag anar att de beror på många olika anledningar!
idag mår jag mycket bättre å de beror mycke på att jag bytt värktabletter - som ja nu tål...
ja har fortfarande redigt jävla ont men har under dan vart å gjort ultraljud på benet å
därmed släppt oron kring eventuell propp...
ingreppet dom gjort på mig är stort! å läkaren va själv förvånad över att jag hade pallat smärtan
så bra som ja ändå gjort - hur illa kunde de då vart? :)
har en liten infektion i låret men vi prövar ett par dagar å försöker driva ut skiten me vanliga kompresser å alsolsprit
funkar de inte så blir det väl medicin men helst inte då min kropp redan e jävligt slut!
som sagt ja mår mycke bättre idag! har jobbat och gymmat precis som de ska vara :)
får väl be om ursäkt till alla jag skrämde slag på!
självklart skulle ja väl bara ringt själv men de e inte alltid så lätt när allt rasar!
å ja tror att anders e den enda som riktigt fattar hur slut ja va igår eftersom han fick äran att se de me egna ögon :)
så kära släkt å vänner ni kan sluta å ringa å skälla på mig nu ;)
puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0