livet e ggöööt!

men de e ju helt otroligt va dagarna går fort!
tyckte jag blogga för nån dag sen men så har de lixom gått typ 5 dagar sen sist :0
hur som helst så faller saker å ting på plats just nu, benet blir bättre för var dag,
vist de e fortfarande svullet, bitvis stenhårt, å blått och dessutom fortfarande infekterat,
de gör också fortfarande ganska ont till å från men de är verkligen mycke bättre
och jag mår bra!
detta visar sig direkt i träningen å ja kan säga att efter dom två senaste dagarna så har jag så mycke
träningsvärk så de typ känns löjligt! :)
 
tisdagen va typ magiskt bra!
började med en skön sovmorgon, åt i lugn å ro, tog en lång å skön dusch å åkte in till södra,
för att få ihop dagens steg så gick jag till ringen fram å tillbax me lite shopping där emellan
å sen mötte ja upp Alicia på sats, vi börja på varsitt håll, hon me en yogaklass å jag ute i gymmet,
allt stämde i tisdags å jag förvandlades till nån form av monster  hahah :)
satte mig först i en av mina favvo maskiner just nu...
möt min vän axelterror :)
just nu e vi ganska bra vänner jag å herr axel!
å i tisdags körde jag länge här! startade me 20kg på varje sida (kör alltid en arm i taget)
å sen la jag på 5kg för varje set, från 20 upp till 40 körde jag 20 reps i varje set å sen sänkte jag till 18
för att slutligen slå mitt pb  15 reps 50kg å faktum är att dom var helt okej teknikmessigt också annars hade ja
aldrig kört ett fullt set!
har inte en susning om vart ifrån styrkan kom men den va uppenbarligen där! :)
sen körde jag lite chins följt av mixade övningar bland dom fria vikterna
lite   bröst lite bort-me-gäddhänget-övningar  å jäkligt mycke biceps
å även där får jag nån form av monserkick å blir typ galen å bara matar set på set ..
helt plötsligt har 75 minuter passerat å alicia knackar mig på axeln :)
 
efter att ha kissat, ätit en riskaka å fyllt på med vätska körde vi tillsammans ett stenhårt
å helt vansinnit roligt boxnings pass .
de e ju ett tag sen sist å Alicias enda kommentar va typ - tjena här har vi ökat i armstyrka -
vi mjäkar lixom inte när vi kör utan vi boxar allt va vi har så när man boxar får man ut max å när man tar emot då får man fan ta emot :)
när man e klar e man lite röd å lite öm, helt slut, men fylld av glädje å harmoni :)
så drygt 2 timmars gym i tisdags :)
 
när ja vaknade i onsdags hade ja sån träningsvärk att ja hade problem att hacka mina grönsaker :)
men insmord i Voltaren  tog ja mig till jobbet å så småning om såklart upp till gymmet
(även idag me Alicia)
idag fanns dock inte riktigt energin :/ prövade att köra ben lite lätt
blev 3 set marklyft å lite kettlebellswing å sen en halv rep knäböj men de funkade inte alls
vilket ja inte heller trodde att de skulle göra men va fan man måste ju pröva :)
dutta runt lite här å där å körde nått set här å lite dutt där, helt oinspirerad, enda tills ja å Alicia
tittar på varandra å bara jajjemen :)
sista 20 minuterna bankade vi på varandra igen hahah :)
 
kontentan av dessa två fantastiska dagarna e att ja inte har en susning av va ja ska träna imorn eftersom
armarna värker, axlarna lika så skuldrorna går knappt å röra magen e fortfarande blå å öm efter sprutorna å ben e ingen bra ide... så va fan ska jag träna??? :)
 
nåväl ja åker ju dit i alla fall för nått ska ja väl lyckas med :)
 
precis som jag skrev tidigare i veckan på fejan så har denna ofrivilliga överkroppsmånad
verkligen payat off å givit resultat vilket e galet roligt å de får mig att fatta att allt e möjligt!!
å de verkar ju också som att jag kan ha lite anlag för att faktiskt kunna bygga muskler!
ja försöker att ta väldigt mycke hjälp av speglarna på gymmet för att se att jag träffar rätt
å jag försöker också blanda min träning mellan explosivt å långsamt ...
att hålla emot på vägen tillbaka så man får typ mjölksyra i musklerna e en härlig känsla,
om de e bra de vet jag inte egentligen men ja gillar känslan så då kör jag :)
ja e LÅÅÅNGT ifrån vältränad å nöjd men jag gläds över resultaten jag fått ännu så länge
å för varje dag som går ser  jag mer å mer glädje å tillfredställele i att bygga muskler :)
 
ja får ofta frågan hur mycke ja vill gå ner, hur mycke muskler ja vill ha å när ja e klar å hur länge ja ska äta som ja  gör nu...
å ärligt talat så vet ja inte!
ja mår svinbra just nu! å så länge jag gör  det så kör jag på!
ja e inte längre lika slaviskt stenhård me kosten utan ja äter en skål bär på kvällen å ja äter lite riskakor
annars... e ja iofs hård me dieten fortfarande :)
men ja har inte nån ångest längre å de känns inte som om värden rasar för att de snart e jul å man "måste" äta julmiddag... nä de ser ja faktiskt fram emot!
eventuellt förhoppningsvis blir det julbord på fjäderholmarna på söndag å då kommer jag inte ha nå restriktioner :)
jag e inte heller speciellt orolig för att jag ska tappa fokus å gå upp alla 73 kg igen
tror att många skulle hindra mig på vägen :)
just nu e livet ganska härligt så ja bara hänger på typ :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0