jul,jul strålande jul!

tjeeeenaree å god jul på er!
idag (igår fast ja har ju inte sovit ännu så det är fortfarande idag)
har jag fasen njutit av marias graviditet hela dagen å imorn (idag)
tänker jag njuta å fira att maria födde sitt Jesusbarn :)
men jag vill börja å berätta lite om gårdagen (förrigår) - jisses tur att de inte e 4-5 dar sen ja blogga för de kunde ju ha blitt jävligt rörigt!
i måndags kom ja på den geniala iden att om ja öser på å kör två pass redan på måndagen så ligger ja ju mycke bättre till med att få ihop mina minst 4 träningspass, så måndagen startades med ett gristungt
axel-lats-armpass sen jobbade jag som ett svin å höll på att dö i dagen-innan-julafton-å-alla-har-fått-lön-kaoset
halvvägs in i passet messade jag Alicia å bad henne komma in för ett kvällspass så jag kunde få avreagera mig lite :)
de blev ett sjukt najs pass, där vi boxades typ som om vi vore dödsfiender :) kombinerat med
exploring haha typ
- undrar om ja klarar av jämfotahopp upp på den här?-
-bänkpress hur funkar det?
bicepscurls med kettlebell funkar det?
...å massa annat, å svaret blir ,  man bör alltid pröva , ibland funkar de bättre å ibland funkar de sämre !!
vi hade kul å efteråt va vi helt slut :)
 
julafton har spenderats med min bror å hanns fina tjej samt mormor,
vi har haft det jättebra! lugnt å skönt å massor av godsaker!!!
har ju givit mig själv "no limit" idag fratt fan ja kämpar så jäkla hårt annars å nu kände jag att de va dags att unna mig!
fast ja måste säga att ja ändå har haft ett är -de -värt- det-tänk! va de gäller mat har de egentligen inte vart så illa, skillnaden e väl att ja åt ett par potatisar och lite julvört me ost..
men sen blev de lite godsaker också, men de känns okej! ja njöt!
sen har ja ju såklart jobbat midnattsmässan, lika vackert som vanligt!!
imorgon firar vi ju den italienska julen å även då kommer de ju bli en dag av lyx :)
 
känner mig helt svullen å tjock efter dagen
 och de kliar i musklerna!!  så därför e tanken att ställa klockorna å hoppas på att jag
orkar pallra mig ur sängen tillräckligt tidigt för att köra ett pass innan middagen :)
delvis känner jag skräck inför detta eftersom båda mina "hemmagym"
e stängda vilket betyder att jag måste träna på medis å de gymmet e inte hemma å stort å läskit
å ja känner ingen!
men va fan de e väl bara att övervinna skräcken genom att öppna dörren, kliva in,
poppa musik i öronen å sen bara köra!
 
sen blir det middag i Ulriksdal me bästa "gudfamiljen" :)
nu ska ja hoppa i säng!
vi hörs när vi hörs å ses vi så vill ja kramas!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0