fredag!

ÄNTLIGEN börjar jag må bättre! :)
benet blir bättre även om de fortfarande gör duktigt ont!
men men ja e tillbaka på gymmet å de känns förjävla fint!
trots en månads inte helt okej kost å ännu mer tveksam träning så har jag i alla fall inte
gått upp i vikt igen å de e skönt!
va faktiskt nervös när jag ställde mig på vågen i morse men sen kunde ja andas ut :)
fick lite fotohjälp på jobbet idag med ett kort som ja egentligen hade kunnat ta för typ 3v sen
men de har inte blivit av ...
 
 
72,5kg helt bananas :)
eftersom ja inte riktigt e i dagsform för "marklyft" så lastade mor mia upp en låda i taget i famnen
på mig å sen plåtade hon....
så jävla stört tungt! tänk att man har släpat omkring på detta!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0