va fasen hände?! :)

 
sista dygnet har vart helt galet :)
japp så går det när man har sarah som pt å nu tydligen även som pr konsult :)
 
hahah nä men ärligt ja har aldrig någonsin i hela mitt liv fått så mycke uppmärksamhet och positiv
feedback! å då har jag ändå vart en rikti teaterapa hela mitt liv :)
sarah frågade om hon fick marknadsföra mig lite , absolut svarade jag utan att ha en susning om va det skulle innebära :)
runt 3 i natt (svensk tid) kom denna bilden upp på fejan
tillsammans med min å sarahs story ...
This is my friend Emma whom I've known for 10 years. She is one of the sweetest, kindest and strongest people I've ever met. She has always been a huge support to me when I grew up and was bullied in school, when my parents divorced and whe...n the world was against my choices in life regarding what to do and a lot of other stuff. She always told me to follow my heart and don't give a shit about what people were thinking - as long as I did what made me happy, that was all that did matter. After years of misery in Emma's life she came to me last year and asked for help to change her lifestyle to a healthier one (I guess that was the first time she ever asked for help coz she always do everything by herself) and I was SO happy when she did coz I finally felt that I could pay back to this wonderful woman and help her to her goals and a happier Emma! Now, look at her! I'm out of words! She had done such an incredible job and I'm so impressed about her driving force. She don't let anything stand in her way and she just do it, like a machine! You deserve everything good in life and I'm happy to be a part of it and I look forward to what is about to come! Love you girl! Emma's blog; emzingen.blogg.se
 
ja grät som ett litet barn när jag läste det - så himla vackert skrivet, å de säger väldigt mycket om
att hon är en vansinnigt ödmjuk kvinna med ett hjärta av ädlaste guld!!
 
ja har förstått att detta också hamnat på instagram
å just nu känns det som jag på ett läskigt, men spännande å roligt sätt inte har nån kontroll alls :)
japp ja e ett totalt kontrollfreak så detta ger mig en liten släng av kliaids faktiskt :)
under senaste dygnet har jag - i alla fall vad ja kan se å läsa fått ungefär 200 kommentarer
alla väldigt positiva å snälla, å ja kan säga att jag är helt omkullkastad!
jag är helt ovan med denna typen av poseitiv uppmärksamhet å jag e fullkomligt värdelös på att ta beröm
å komplimanger!
ja blir dock bättre å bättre på att ta dom snälla orden till mig, å sakta men säkert börjar
jag fatta att jag har lyckats med något ganska bra här!
ja har läst kommentarerna flera gånger, njutit av dom, och stärkts av dom så nu borde inget kunna stoppa mig :)
utöver det så har ja tilldelats kanske 3000 likes under detta dygnet å ja kan också se att bilden har delats
ganska många gånger  å vem vet hur många gånger den delats som ja inte ser?!
de har kommit fram kunder idag på jobbet å grattat å berättat att dom sett mig på nätet! haahaha
-som sagt skräckblandad förtjusning!!
 
även bloggen fick sig ett litet nätt uppsving på ungefär 6 gånger så många läsare :)
grattis till er! som ni kanske redan har fattat så e ja helt kass på svenska å skiter i alla grammatiska
regler behöver ni punkter för att andas, ssåå känn er fria att andas vid å ä ö eller .....
annars får man i mitt liv andas precis när man vill :)
 
nåväl nu e det helt klart dags för dagens sista mål, och sen blir de hopp i säng !!
imorgon väntar jobbet och sen vill ja ju inte va helt svart i nyllet av trötthet imorgon för de e absolut ingen fördel
om jag mot all förmodan skulle våga inleda en konversation med hunken på bussen
-de börjar bli dags nu då vi gått från att bara se på varandra till att le -> hälsa -> vinka å nu idag
nån form av leende, flirtande, vinkande :)
känns de rätt imorn så går ja fram å gör bort mig de får lixom bära eller brista! :)
 
ha de bra å kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0