träning, mat å nya mål å så lite proppfan :)

jag funderar mycket på framtiden! och idag har jag tagit ett litet steg mot framtiden å nya mål :)
om ja hade fått välja så hade ja gärna tränat med sarah alla dar i veckan å ja vet att hon om nån skulle få mig att nå alla mina mål va ja än bestämde mig för :)
men nu ska sarah pröva sina vingar å bege sig ut i världen, något som ja tycker e så jävla balllt!!
ja älskar folk som vågar som inte tänker om å när å var å hur å varför utan detta e ballt, ja kör :)
asså den här tjejen kommer erövra världen, de e lixom sånt matreal i henne!!
kul för henne mindre kul för mig :)
ja kommer alltid vara sarah tacksam för ja e helt övertygad om att hon räddat mitt liv,
eller i alla fall hjälpt mig att rädda mig själv!
ja hoppas å tror att hon kommer fortsätta att finnas som min mentor å vän även om de kommer att vara mycke hav å shit mellan oss :)
men ja inser att ja behöver ha lite hjälp på plats för att utvecklas å för att nå nya mål...
ja har fått en hel del erbjudande av olika pt`s  som vill jobba med mig,
och ja har funderat mycket fram å tillbax...
ja är nästan helt säker på att då ja kommit ner lite mer i vikt så kommer träningen mer å mer börja handla om att bygga muskler - jag e inte som många andra brudar, ja tycker synliga muskler e snyggt
å ja vill att de ska synas att ja sliter på gymmet!
 
idag pratade ja med en av ptsarna på gymmet om just detta, å ja förklarade också att ja har svårt för att välja,
ja vet ju hur ja funkar, ja vill ha en pt som har de ja själv vill ha!
självklart kan alla pts besitta hur mycke kunskap som helst ang att bygga men ja tror att ja måste ha en pt som själv har väldigt synliga muskler, just för att kunna visualisera mina mål...
jag är just nu helt ointresserad av att studsa runt i ring med andra, å ja e också helt neggo till att kravla omkring på
golvet å låsas vara planka å kissande hund osv
ja trivs med maskiner å ja trivs me vikter!
hela grejen e att ja kännner att de e hög tid att ja lär mig fler maskiner å fler övningar
å ja behöver mer kunskap om dom här stora basövningarna som typ marklyft å bänkpress osv.
detta e inget ja kan göra på egen hand utan ja behöver proffesionell hjälp!
när ja berättar detta för denna pt så skiner hon upp å ber mig hojta när ja e på väg hem
sagt å gjort..
hon skriver upp mig på en lista å blippar lite i datorn å vips har ja nån form av deal
ja e inte helt hundra på hur detta gick till :)
å ja vet inte heller om de va så att hon fixade detta gratis (utnyttjade ju aldrig mina "välkomsterbjudanden")
de kan också va så att detta kommer kosta en slant å de e i så fall helt ok!
nå väl vi får helt enkelt låta tiden utvisa vart detta tar vägen :)
 
en kommentar ja ofta får är "hur i helvette kan du fortsätta att droppa så mycke i vikt vecka ut å vecka in?
folk tror att ja svälter mig hahahaha stor risk!
finns ingen anledning att oroa sig på den fronten! ja älskar att äta mycket å iom att ja äter mycket grönt så har ja möjligheten till att få äta jävligt mycket!!
de bästa på hela dagen e min middag! den tar ca EN TIMME  att äta :)
i en STOR skål skär jag ner massor av grönsaker, gurka, tomat, paprika, salladsärtor, rölök, majs , spenat å kasler, toppar me salladskrydda
sen e ja lite speciell då ja har problem att blanda å äta vissa grejer samtidigt, så nu följer en period av
plockande först äts spenaten, gurkan, tomaten å salladsärtorna för sig
ja e riktigt grisig! äter direkt ur skålen å plockar me händerna :)
när allt stort e i magen blandar ja i lite keso  å nu äter ja faktiskt me sked :)
asså detta e så jäkla njutning! ja älskar min mat å skulle säkert kunna leva på den i flera år till :)
nu tycker folk säkert att ja e helt mongo!!! då säger ja bara -vänta lite tills ni läst klart denna mening å fått reda på att ja äter ungefär samma lunch hahaha
mycke mindre dock  :)
min middag avslutas alltid me ett jäng kokta sparrisar
gott som fan, rensande å vätskedrivande!
 så ni kan sluta oroa er nu! ja e mätt ja e nöjd ja har massor av energi å ja mår bra!
angående proppen å träningen så kan ja meddela att de funkar relattivt bra!
de gör lite ont men de e shit man får leva med!
tyvärr mår ja kass av tabletterna som ja tar -blodförtunnande-
lite magknip, sur i strupen (jävligt rapig-förlåt Rolf!)
något illamående å jäkligt trött, å seg...
nåväl körde hårt idag å lägger i ytterligare en växel imorn å sen kan ja vila några dagar :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så skönt att proppen inte var större och att du klarar dig på tabletter. Jag hoppas du mår bättre snart! Kan du inte dela upp middagen så blir det lite mindre plockigt. En skål med de stora bitarna och en skål med de mindre bitarna? Eller är du som jag och hatar att diska? ;) Det är förresten godare att äta med händerna.

Svar: sprutorna har sina fördelar - mår inte dåligt av dom :)ja gillar de mixat de blir lixom mer sport då :)
emzingen

2013-08-15 @ 03:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0