snart snart snart!

efter dagens grymma invägning på -1.8 kg känns de som ja nästan vågar tro att jag kommer ro hem mitt mål i tid!
känslorna kring det kan jag inte ens sätta ord på!
kanske för att jag fortfarande inte fattar riktigt va som håller på att hända
jag förändras för varje dag som går å inte bara synligt på utsidan utan väldigt mycket händer på insidan!
ja känner mig så jäkla lugn å harmonisk, ja har börjat att sakta men säkert sänka garden, kastat masken,
slutat med att hela tiden försöka hävda mig..
ja tror att jag större delen av mitt liv spelat någon jag egentligen inte är, allt för att dölja mitt vansinnit kassa självförtroende, å för att skydda mig mot svek å elakheter..

 
ja har vart snabb på att driva med mig själv för att undvika att andra hinner före fast ja tror att ja egentligen har sårat mig själv mer än någon annan skulle ha kunnat göra.
 
mina närmsta vänner kanske inte ens märker förändringen för dom har troligtvis träffat
denna emma förr,  men nu känns det som jag mer å mer öppnar upp mitt riktiga jag
å den där emma som jag egentligen alltid trivts bättre att vara, för almänheten -läskigt men härligt!
 
 
de vankas nu ledig helg - som vanligt helt fullbokad :)
imorgon ska de först röjas i morbrors lägenhet så de lär ju bli en bra uppvärmning för dagens gympass :)
kommer träna i Huddinge imorn å då e det ett måste att köra sittande rodd för deras maskin e så jäkla skön! :)
sen får vi se va det blir -lutar mot lats, armar å bröst eftersom det är vad jag vanligtvis kombinerar med axlar...
efteråt ska jag träffa en tjej som jag egentligen inte känner men trots det har vi så mycket gemensamt!
man skulle kunna säga att vi har en gemensam FÖREDETTA vän å vi sitter med varsin låda me pusselbitar å imorgon ska vi försöka lägga delar av det, å ja kan lova att de inte kommer bli nån vacker bild!
han ska nog va jävligt tacksam över att jag i grund å botten är en ganska godhjärtad kvinna
men han bör absolut inte heller känna sig trygg, för jävlar va ja kan ställa till det för honom om ja vill!!!
 
på söndag blir det åter igen gymmet å sen blir det middag hos mina gudföräldrar
har dock bestämt mig för att inte bryta mina ruttiner å min kost så troligtvis sitter jag bara med till bords,
eller möjligtvis så äter jag lite sallad mest för syns skull :)
japp man får inget gratis ibland måste man offra lite för att vinna mycket!
 
hoppas att ni får en bra helg allihopa!
å ps ja har bara ett par avsnitt kvar av soa å sen e ja tillbax igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0