lördag...

idag har vi rensat i min morbrors lägenhet (han lämnade jordelivet sista april)
de rörde upp en hel del minnen då de va ganska exakt ett år sen jag å min bror rensade upp vårt barndomshem efter att mamma dött, massvis med minnen kan flimra förbi bara du ser en viss pryl, eller känner en doft!
ångesten över att inte kunna behålla allt man vill pga platsbristen,
känslan av sorg över att man aldrig kommer ses igen....
 
vi e fyra kusiner som har gått igenom så förjävla mycke skit senaste åren! vi har förlorat 3 av 4 föräldrar sen våren
2012 å min pappa dog ju redan för 17år sen så nu finns de lixom inga föräldrar kvar :/
skulle vi kanske kunna få lite lugn å ro nu?! lite tid för att helas å hämta ny styrka, komma ikapp oss själva å kanske t.o.m hinna få trivas å glädjas en aning!
mentalt å fysiskt känner jag mig stark men själsligt e ja faktiskt ganska tom!
å som de känns just nu kan ja inte riktigt förstå hur jag ska lyckas bli hel i själen igen....
 
för att försöka dämpa ångesten å tomheten åkte ja in till gymmet å riktigt tömde mig själv,
har nog aldrig lastat så tunga vikter! riktigt skönt!
 
 i sittande rodd lastade ja 15 kg mer än vanligt å sen körde ja set efter set tills ja va spyfärdig,
de kanske inte låter helt friskt men om ja jämför med förr så e de jävligt mycke  mer hälsosamt än att
gå hem å tröstäta glass, choklad, bullar, chips, flottiga mackor osv
 
 
efter gymmet mötte ja upp en vän å vi har haft en grymt trevlig kväll!
pusslet e lagt å bilden blev ful som fan :)
sen fick vi sällskap av fikatanten :)
bussiga polare man har som kommer med nån form av kladdkakebakelse till nån på strikt diet!
nåväl ja e hård som STEN!! ingen jävla farfarskaka-eller va den nu hette- för mig inte :)
men fikatanten va ett trevligt tillskott i pusselgruppen å trots att de va helt otänkbart innan så blev bilden nu
ytterligare väldigt mycke fulare!
FY FAN! för att  behöva leva me sig själv 24/7 när man är så jävla mycke parasit!
e glad över att jag är en god människa med ganska så rent samvete!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0