ibland måste man bara njuta av livet...

ber om ursäkt för att jag har vart frånvarande hela veckan! men ja har lite svårt för att skriva i perioder
ni vet alla stora författare får ju skrivkramp :)
 
nä men ärligt de har ju inte hänt så mycket som är värt att uppdatera er om ...
i söndags fyllde ja år, släkten va här å de va väldigt trevligt att få träffas lite :)
under söndagen släppte jag tyglarna en aning å fuskade ganska friskt vilket ja fick
sota en aning för under natten :)
när gästerna gick insåg jag att de fanns massor av fikabröd kvar så ja stuvade ner allt i ryggan
å i kvällssolen  begav jag mig ner till skön där ja viste att ett jäng me polare hängde...
 
 
lite av mitt motto lyder ju:
de man inte har hemma kan man ju inte fuskäta på! :)
älskar folks korkade kommentar "asså ja kan ju inte låta bli chipspåsen, kakpaketet, godiset.... !
men varför köper man då hem???
ja "får" äta mozzarella fre, lö, sö, på jobbet har vi 2 för x kr men varje vecka köper ja 3 st
varför? undrar många, enkelt svarar jag - ligger den 4e i kylen på måndagen så kommer jag att äta den!
 
gjorde faktiskt en väldigt god tårta! väldigt lite grädde -bara för att kunna garnera den-
å massor av färska bär i och på tårtan
 
 
 
i måndags å tisdags tränade ja mest...
å efter det har jag haft tre dar me jobb å träning - precis som vanligt lixom..
 
ska dock erkänna att veckan har innerhållit en hel del funderingar över hur mansfolket fungerar,
eller om ja e helt trög å efterbliven, men de e under kontroll nu :)
kanske inte e helt smart att berätta att de e frugan som ringer om man raggar (????!!!!!)
ja skulle tydligen själv läsa in att dom har vart separerade ett bra ta :)
men som sagt ordningen är nu återställd å busshunken blir bara hunkigare för varje gång vi ses!
håller på att peppa mod i mig själv för att lämna honom en liten telefonnummers lapp på söndag
men de återstår att se om ja vågar :)
 
 
nu ska jag försöka förvandla mig något, vilket innebär att äta, duscha å sen t.o.m borsta håret å lite smink i nyllet
de två senare nämnda tillhör ju inte direkt vardagen :)
men idag ska ja på tjusigt kalas så då vill de till sig att man piffar sig lite :)
 
hoppas ni får en härlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0