härlig helg!

igår va de dags för den årliga födelsedagsfesten :)
ja har en benägenhet att alltid göra de hela lite för stort! antar att de hela handlar om att
ja har svårt att välja å vill ha alla mina vänner här, är man då lite lätt sjukligt översocial
så kan de lätt bli lite överbefolkat :)
förra året tror jag vi va typ 40 pers uppe hos mig i min etta ...
i år va verkligen närmsta eliten här! (okej de va ju ett par som saknades av olika anledningar)
men hur som helst dom som va här e folk som ja älskar från botten av mitt hjärta!!!
de va relativt lugnt å städat (för att vara oss) å kvällen bjöd på massor av goda skratt å massor av myyyys!
tur att rastlösa emma har så många gosiga vänner som alltid vill bli kramade å kliade :)
 
å hur mycke snälla ord fick jag inte i går då?! de värmer så vansinnigt att höra att ens vänner e stolta över än !
för vem vill inte göra sina vänner stolta ? :)
 
fick massor av fina presenter, jag gillar ju egentligen inte sånt, har svårt för att "de ska köpas för att man ska"
är själv sån som skiter i om de e jul eller födelsedag, om ja hittar nått som ja tänker "å va de där är typiskt nn
så köper ja det oavsett dag :) 
men ibland träffar vissa verkligen rätt! 
tack bästa blom! :)
 
imorn ere dags för nästa festlighet då släkten kommer hit för lite fika...
dom kommer mötas av ett riktigt kalas eftersom jag bestämt mig för att jag helt klart är värd att synda lite :)
så ja har köpt mina favvokakor  -givetvis chokladkakor! - bullängder å ska själv göra tårta 
troligtvis kommer min mage bli skitförbannad men de kan det vara värt :)
 
 
har ju kört jäklit mycke överkropp på gymmet senaste två veckorna efterom läkaren ansåg att ja skulle hålla mig borta från rena benövningar, men ja e ju helt slut i axlar, armar, rygg å mage så idag körde jag faktiskt lite lätta marklyft
körde 55, 65, å 75 kg

avslutade passet idag med intervaller på löpbandet, kan gissa att ja kommer känna av benen en aning
imorn men de e okej eftersom det imorn kommer vara en helt gymfri dag  :)
en till baksida av att köra mycke överkropp e ju att händerna tar en hel del stryk!
kan meddela att ja har ONT! :)
 
 men va fasen de e ju inget ja dör av!!! på måndag ere fullt ö igen :)
 
nu måste ja fixa lite käk - hoppas ni har en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0