AJ!

ja fattar verkligen inte hur vissa läkare tänker!
ja fick ju en sorts tablett som är blodförtunnande eftersom jag har proppen i benet
denna tablett ska jag ta varje dag i 100 dagar på prov...
första dagen mådde ja sjukt dåligt, mådde illa, vart jättetrött å allmänt tagen lixom
sen har de vart lite till å från under några dagar.
igår hände något läskigt!
brukar ju alltid va ganska hungrig sista timmarna på jobbet, men har inget problem att hantera hunger..
men igår -helt plötsligt- fick ja vansinnigt ont typ i mellangärdet,
de startade med en ungefärlig känsla som om nån gav mig en rak höger i mellangärdet.
å sen sitter en konstant smärta i form av typ kramp,
ja kunde lixom inte stå upprätt, började skaka å kallsvättas, en av kunderna reagerade å hjälpte mig till
vårt kök där ja tryckte i mig en tomat å typ en liter vatten, sen låg ja 10minuter på soffan i foterställning
innan krampen avtog något.
i morse sket jag i att ta tabletten då läkaren sagt åt mig att sluta me den om besvär uppstår.
okej å trotts det hände precis samma sak idag.
ja åt ett päron å drack massor av vatten å kände efter en stund att besväret lättade något
så efter stängning gick ja i vanlig ordning till gymmet -som vanligt sjukt taggad måndag efter jobbhelg.
han nästan köra klart två övningar innan de small till igen
asså sån jävla ångest!
man får lixom känslan av att inte kunna andas, å allt du gör gör vansinnigt ont!
ja hade lixom inget val än att ge upp! ja kan ju lixom inte träna dubbelvikt!
 
medans ja gick till tåget rann tom tårarna av smärta, å då har jag jäkligt hög smärttröskel!!
väl på tåget drack ja mitt protein å värken släppte äntligen.
nu har ja googlat tabletten å detta verkar vara en ganska vanlig symtom...
de riktigt märkliga är att de även står att medicinen inte bör ätas om man har astma - vilket jag har, och medicineras för-
man kan nämligen drabbas av svår andnöd...
försöker gubben ta livet av mig eller va e grejen???? IDIOT!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Nu blir även jag skitförbannad.....man sätter INTE in läkemedel UTAN att kolla andra sjukdomar innan...tjänstefel att inte fråga *lider du av följnade sjukdomar*??? Doktor skrället har sin skyldighet till detta....PMa mig på FB vad fick du?? Var det Trombyl??? Blev irriterad nu....min svärson är läkare och skrev till honom om ditt problem han svarade ....byt läkare....inte rätt behandling har du fått....FAAAAN.....du är så jälla duktig som inte nyttjat samhället för att gå ner i vikt....du STARKA KVINNA fixade det med din starka hjärna....du anar inte hur impad jag är... sitter bara och gapar med öppen mun på dina inlägg... GO Emma GO Emma.... Stor FET Kram <3

2013-08-20 @ 00:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0