veckoutmaningen är fortfarande obruten!

15.000 steg per dag e fasen inte helt enkelt :)
men må,ti,och onsdag e avklarat !!
kan säga att ja höll på att kasta in handduken idag när ja insåg att ja måste
gå hem från stationen för att få mina steg, å ryggen värkte lixom redan av ryggan me all inhandlad mat i...
men så e ja ju envis som synden så nog fan gick ja hem :)
alltid en väldigt skön vinnstkänsla efter nått sånt hahah
 
idag på jobbet fick ja mitt första "ursäkta mig,men har inte du gått ner väldigt mycke i vikt?"
självklart påpekar folk dagligen att de e stor skillnad osv men de e ju familj,vänner å kunder,eller
folk på gymmet som vet va ja sysslar med, men kommentaren idag kom från en stammis som inte viste något
KUL!! skönt att de behövdes ca -42 kg för att nån skulle reagera hahaha :)
ganska skönt ändå för ja gillar ju när folk inte e så jävla kroppsfixerade,utan ser människan lixom!
 
har 2 TVÅ arbetsdagar kvar innan ja går på semester :)
2½ vecka e ja borta från jobbet  å de ska faktiskt bli väldigt skönt!
även om ja trivs väldigt bra så behöver man ju en liten brejk då å då
har 4 dar ledigt hemma då ja ska lägga tiden på mycke träning å en hel del shopping, måste ha lite nya byxor
för ja kan inte springa runt å hålla i dom för att inte visa röva längre
sen drar ja till italien 10 dar, för glatt återseende av släkten, å glatt välbehövligt återseende av solen!.
sen har jag 3 dar  ledigt när ja kommer hem oxå,
lite granna för att hinna komma in i vardagen me kost å träning igen..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0