välkommen måndag!

 
okej knät e fortfarande inte helt 100 men väldigt mycke bättre :)
nu har ja iofs inte gått speciellt mycket då ja för första gången sen november?
inte ens tog med stegräknaren -ville inte gå runt hela dan å va stressad över
hur få steg den visade- 
 
ja e ju väldigt hemma på sats södra station, behöver aldrig tänka där, ja vet vart de mesta finns
å ja känner maskinerna å vet va ja klarar viktmessigt
detta e en ruskit skön känsla enligt mig!!
igår blev ja hämtat av emma å sen körde vi ett pass i huddinge, många av maskinerna e desamma
men inte alla så idag har ja faktiskt mer träningsvärk än vanligt :)
hehe man har väl lyckats träffa nån muskel från nån liten annorlunda vinkel? va vet jag?? :)
hur som hellst gillar ja känslan av att vara lite mör!
 
idag ska ja in till stan å shoppa lite me min kusin .
ja har ju hela tiden hävdat att ja inte tänker köpa så mycke nya kläder å de står ja fortfarande för!
MEN... vanligtvis går ja ju mest i mina jobbbrallor å dom e de ju snörning på i midjan,
dom sitter inte speciellt figursytt längre haha men dom sitter ju kvar i alla fall
förra veckan inventerade ja lite granna i garderoben å insåg att mina vardagsbyxor
har gått ur tiden! nu ska ja ju ner till italien å ja kan ju inte gå runt å hålla i brallorna
eller riskera att tappa byxorna å visa röva för gud vet vem!
så därför ska jag se om ja kan hitta mig nått nytt.
 
efter shoppingen ska ja möta upp maria på sats medis.
vi har länge snackat om att köra ett pass ihop, men de kommer hela tiden saker ivägen.
nu e det i alla fall dax :)
ska ja vara ärlig så e ja jättenervös å nästan livrädd :)
men de ska bli väldigt roligt!!! hoppas på att kunna få lära mig massor av henne
hon har ju en hel del mer erfarenhet än mig -vilket inte e speciellt svårslaget :) -
men hon tränar grymt hårt å de är det som både känns läskit o skitkul!
att ha nån med som inte säger oj va mycke vikt du lägger på! utan fan emma pröva 5 kg till de ser ja att du klarar! :)
ja gillar ju att tävla å ikväll tror jag att ja kommer få jaga lite å de är nog bra mellan varven!
men behöver få kasta i dom där 5-10 kg till som man inte trodde man pallade fast man gjorde det...
detta kommer matcha jävligt keff med att ja me största sannorlikhet kommer få helt sjuk träningsvärk
å sen på onsdag morgon ska resa me fet packning på ryggen :)
dessutom kommer ja behöva gå till stationen me packningen eftersom de inte går nån buss till tåget ja måste åka med....
 
ja ja de e bara å gilla läget träningsvärk e ju inte farligt å inget man dör av! :)
 
ja tror att även om jag gillar att pressa mig å gillar att köra tungt så pressar man sällan sig själv
äver sina bekvämlighetsgränser! tror att de e svårt att göra det när man tränar själv!
 
i typ hela mitt liv har jag bara velat vara "smal" ja har alltid sett alla smala som lyckliga :)
idag är mitt tankesett en bra bit därifrån!!
ja har under detta halvåret vacklat en hel del kring detta med muskler.
en man ska ha muskler å en tjej ska va smal lixom....
hell noooo! muskler e inte manligt eller kvinnligt de e snygt!!
och det är resultatet av hårt arbete :)
ja blir mer å mer sugen på att i framtiden försöka bygga muskler!
första steget är självklart vikten ! men musklerna ja får under tiden välkomnar jag me stort leende
å sen får vi se va framtiden har att bjussa på
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0