skada ingår INTE i min planering PUNKT!

nånting e FEL! :(
kände redan på väg till gymmet att ena knät inte riktigt vaknat på bra humör...
oftast brukar ja va ganska stel å de tar ett tag att väcka kroppen till liv
men idag satt knaset kvar å smärtan blev starkare för varje steg :(
 
tog en liten omväg till gymmet för att ja skulle införskaffa mig en ny tröja men den fanns såklart
inte i min storlek så de sket sig!
 
väl på gymmet va ja taggad som få -älskar ju att gymma mina lediga dagar, då ja känner mig stark-
körde alla mina favoritövningar med lite extra set för att känna om ja kunde öka några vikter
å absolfackinglutli kunde ja det :)
absolut ÄLSKAR känslan av att ha gjort sitt 5e set å känna att de nog fan finns kraft kvar
å pillidutta på 5 kg till å faktiskt mäkta med det :)
 
sen va de dax för kondition så ja tog plats på löpbandet å börja knata,
kände av knät lite granna så ja sänkte tempot å höjde istället upp lutningen å de kändes genast bättre
knatade 30 minuter å kände mig nöjd över dagens pass å började se fram mot kvällen tillsammans me emma å bror å deras barn....
så fort ja planade ut bandet å så småning om klev av insåg jag att senaste halvtimmen inte va de smartaste ja gjort i mitt liv!
varje steg smärtar nått förbannat! å de konstiga e att de inte smärtar vid belastningen utan i slutet av steget lixom
smärtan sitter straxt under knät å strålar ner i smalbenet....
ja lyckades i alla fall ta mig hem där linnexstiftet troget stod å väntade :)
nu känns de bättre, men å andra sidan har ja ju bara legat i soffan oxå..
 
imorn kommer ja ta de väldigt lugnt med benen! ja å emma åker troligtvis till sats å kör
överkropp imorn... tur att man har flera muskler man kan leka med :)
hoppas bara att de inte e nått seriöst fel på knät! antar att de bara e nån streckning eller så
men ja måste ju få ordning på det innan onsdag!!
ja ja nu ska ja vila vidare å sen ska ja försöka komma isäng i vettig tid!
må så gott allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0