nu ere sommartid... jo tack,kallt som i en jävla iglo! :)

förlåt men jag har verkligen saknat ispiration för att skriva!!
de blir så ibland, inspirationen kommer å går lixom :)
 
de har verkligen inte hänt något speciellt sen ja skrev sist!
tränade riktigt hårt förra veckan 6 dagar varav dubbelt så långa pass mina 3 lediga dagar,
+ extra promenader ---då känns de alltid lite surt å bara tappa ½ kg !!
men de kvittar, ja har faktiskt börjat lära mig att inte gripas av panik pga va vågen visar :)
ja ser andra positiva resultat ja e starkare, konditionen blir bättre å bättre,sömnen är relativt under kontroll,
ja känner mig nöjd med mig själv helt enkelt!!
nu har påsken kommit lite ivägen för träningen då gymmet stänger tidigt å jag jobbar hela påsken :(
 
nåväl ja har vart tjock så länge ja kan minnas å de har tatt tid å bygga upp fettet å då bör de väl oxå ta lite tid att bli av me det?!
visst vill jag ha snabba resultat. för de e ju kul! :)
men inte till vilket pris som hellst!
de handlar om att hitta en livsstil som funkar resten av livet, ja pysslar inte me nån quick fix!!
 
ja saknar verkligen gymmet!! när ja inte vart där på ett par dar får jag direkt ont i ryggen,
så innan ja somnar ställer ja klockan å ser om ja kommer iväg till gymmet innan jobbet!!
de brukar inte funka men  de e ju helt klart värt ett försök :)
 
nu ska jag hoppa i säng å försöka sova, e ju astrött efter 5 dagars jobb + att ja jobbade i natt på midnattsmässan
OCH pga att sverige håller på å larvar sig me att flytta fram å tillbaka klockan hela tiden
så blev man ju blåst på en timmes sömn inatt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0