man bestämmer själv hur man ska påverkas....

 
det har faktiskt vart en väldigt bra dag idag!
ja somnade sjukt irriterad efter att under gårdagen fått veta att det vart inbrott i mitt förråd,
de finns inget i det förrådet av ekonomiskt värde men eftersom det står grejer från mamma och min barndom där
så gör det ont i mig att nån vart där å rotat runt å tagit saker med sig som ändå inte kommer ge dom något,
saker som där emot hade ett högt värde för mig!
grejerna kommer kanske inbringa ett par hundra eller hamna på tippen men för mig fanns de minnen
å kärlek i grejerna!!!
ja kan inte låta bli att känna avsky för folk som inte kan skilja på mitt å ditt!
dessutom e de ju ganska solklart att en eller flera i huset är inblandade
då du måste ha nyckel för att komma in, kanske har delat hiss me idioten i veckan lixom!!
 
känns ibland som om dessa idioter dras till mig å mina grejer, å ja kan verkligen undra över va ja gjort för ont
för att alltid råka ut för sånt här!?
även fast flera förråd blivit bestulna så känns de fortfarande lika personligt som när min "vän" stefan
tog sig in i min lägenhet när ja va på jobbet å snodde alla pengar ja hade sparade hemma!
fattar inte va folk har fått för skev jävla uppfostran hemmifrån!!!!
 
ja tror på karma å ja känner att dessa människor kommer att leva ett liv fyllt av skit å ångest
 
nåväl de e inget ja kan göra något åt de e ju bara å vända ilskan å ledsamheten till nått positivt!
å de kan ni fethajja att ja gjorde idag på gymmet :)
satte ett par nya viktrekord ... ja tror att de e bra att träna me ett uns av ilska i kroppen :)
åååh önskar att dom snart får en ny sandsäck uppsatt på mitt sats - jävlar va ja skulle kunna avreagera mig då!!
 
åkte hem å slängde ihop en fruktsallad å tog emot min kära vän från kenya :)
å vi hade några timmar av uppdatering av varandras liv,.
nu är jag fylld av positiv energi och nästan dränkt av vänliga å peppande ord :)
känns så väldigt skönt att mina gamla vänner hejjar på mig, dom vet ju trots allt va ja gått igenom i livet.
 
va å hämtade ut mitt paket från mmsports idag :)
beställde ju snyggaste linnet  å tänka sig att de passade!!!
(okej lite tajt kanske de är men de e snart åtgärdat!) :)
de trodde ja aldrig, men nu ska ja in å beställa flera linnen tjihooo
 
älskar denna loggan!! den står lixom för precis de ja känner!
 
"fuck lagom aldrig vila"
varför sträva efter att vara som alla andra å att passa in i normen,
ja gör som ja vill å de ja tror på!
ja vet att vissa anser att man inte "ska" träna varje dag osv men va spelar de alla andra för roll?
va e lagom å va e kvinnligt/mannligt ? hon har för mycke muskler, han e för tjock,... vem bryr sig!
alla tycker inte att alla e snygga men va spelar de för roll, låt alla leva som dom själva vill!
 för mig känns fuck lagom helt rätt! kör ditt eget rejs så länge du inte gör nån illa på vägen dit!
å aldrig vila för mig handlar mycket om att aldrig vila i tanke,
att aldrig vila från mina drömmar å mål
 
beställde oxå en påminnelse till mig själv, något som ja tänker bära varje dag för om ja nån dag känner mig orklös eller jävligt chokladsugen så kommer ja se världens bästa budskap!
ICANIWILL WHATEVER IT TAKES
 
dagen börjar lida mot sitt slut!  dax för sista målet å sen hopp i säng,
imorn blir de ett nytt skönt, lite- längre- än- vanligt -pass
å sen ska ja hjälpa min kollega me en grej :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0