ja skulle föredra att ha mårgonstånd, de måste verkligen vara JÄTTEJOBBIGT.......

de e en såndär vecka som förstör alla resultat!!!!
jo precis så är det :(
har redan tryckt i mig ungefär de man max bör äta per dag i tablettform ,mår illa å kallsvettas å har ont både i magen å ryggen, dessutom blir ja sjukt svag å är lättirriterad som fan!
ja vet att vågen kommer visa skitresultat på fredag, de gör den alltid denna vecka, å de inte för ja slarvar
eller inte tränar utan för att kroppen tydligen funkar så?! varför vet jag inte
men folk ja har pratat med om det har pratat både om homonrubbningar och om att kroppen samlar vätska
nåväl de handlar ju om att försöka motivera sig ändå, men de e SVÅRT!!
har ju dessutom en helt vansinnit chokladsug :/
 
sparkade i alla fall iväg mig själv till gymmet, höll på att kräkas på väg ner till stationen men som tur va så
hade ja tydligen lyckats ta tabletter i rätt tid så lagom på tåget började smärtan klinga av :)
framme på gymmet stoppa ja i mig två tabletter till, fylde vattenflarran å stälde mig på bandet..
knata först riktigt snabbt i 20minuter å sen 20 minuter i ett lite mildare tempo men i ordentlig uppförsbacke
sista 10 minuterna skiftade ja lite imellan tempo å uppför
å sen kan ja säga att svetten rann fint :)
ja har skrivit detta liggandes i soffan i fosterställning väntandes på att dom nya tabletterna ska göra sitt så ja kan
fixa mig lite fruktsallad å promenera ner till kyrkan
fan va fint de e å va kvinna asså!!! NOT!!!
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hermansson

Du är en kämpe Emma!
Heja heja för din kraft och vilja!

Svar: <3 desamma!
emzingen

2013-04-09 @ 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0