hallå vart tog energin vägen?

känner mig ruskit oinspirerad just nu!
inte alls så att ja lessnat eller inte tänker fullfölja mina mål, ja e bara tömd på energi!!
försöker ändå kämpa på gymmet  men de e sjukt trögt...
behöver en ny push, nya uppgifter,ny sporrning, försöker hitta den genom nya maskiner
men de funkar sådär faktiskt..
nåväl de har säkert lågiska förklaringar, ja har ju trots allt gått från att bara äta skit å aldrig träna till att
inte äta nått skit å träna mellan 4-7 dar i veckan, ja har alltid träningsvärk i minnst en muskelgrupp
å just nu har jag oxå ganska ont i ryggen absolut inte i samma kaliber som i mitt förra soffpotatisliv,
men tillräckligt illa för att de ska irritera mig!
tror att ja e ganska sne i ryggen då jag känner igen bivärkningarna så som yrsel å andningsproblem
även de e roligtvis en bidragande faktor till sunkig träning.
ja ligger oxå rätt ordentlit efter i sömn sen helgens jobb (och pga den onda ryggen) + att ja känner mig snuvig ...
sänkte kraven rejält på träningen idag, sänkte tempot sänkte vikterna å lossade kraven
- man kan inte va kung jämt! :)
 
ser fram mot morgondagens träning då jag för en gångs skull får sällskap!!! :)
bästa alicia å ja ska gymdejta, tror att de e precis de ja behöver!!
ja behöver nån som sporrar mig till att ta i mer göra två reps till,kämpa lite :)
de e så mycke enklare att ge upp när man e själv, -fy va jobbigt!  aj de gör lite ont, äh har ju nästan gjort alla set...
ska unna mig att träna sånt som ja tycker e kul imorn bara för att försöka få ut ett maxat pass!
tippar på att de kanske blir en del ben å en del rygg :)
 
ett annat litet knep ja tar till när jag e låg på energi är att kolla bloggar som inspirerar mig
ett par exempel är : http://www.aldrigvila.se/ eller http://emmaidalouise.myshowroom.se/
eller http://strongerbodies.myshowroom.se/.. de finns många fler bloggar!  ja gillar att läsa en blandning av
bloggar, de sporrar mig att se att de finns så många olika typer av människor som kämpar på samma sätt som jag,alla har olika mål,olika sätt,olika fysik olika förutsättningar men alla har vissa saker gemensamt
dom har mål å dom har kämparglöd!
eller googlar typ motivation, då kan man hitta mycket bra :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0