glöm inte bort att resan är en del av livet

oj oj oj länge sen nu!!
har haft sidan uppe flera kvällar men helt enkelt inte haft nån ro eller inspiration för att skriva...
allt rullar på typ som vanligt,jobb , träning, å ett eller två samtal me nån polare :)
har haft en veecka som har gått i trötthetens tecken! troligtvis en del pollen å
aldeless för mycke värktabletter, men nu e ja på hugget igen :)
 
just nu kör ja mest på i invanda mönster, ja äter väldigt snarlikt varje dag
å ja tränar ungefär likadant,... tanken e ju att ja först å främst ska ner i vikt å de flyter ju
så sålänge det funkar så tänker ja köra på på samma sett som nu :)
just nu kör ja ganska solo, ja tränar på, oftast helt själv, ja kör sån tränin som ja själv tycker e rolig
på så sätt håller jag viljan vid liv! ja älskar ju att känna att ja kan höja vikter å ja gillar att pressa mig själv!
 
varje fredag efter invägning "inventerar" jag veckan som gått, va hhar vart bra å va kan ja förändra
ja sätter upp nästa veckas mål och ofta nån utmaning hehe tävlingsmänniska delux! :)
 
visst blir ja starkare men de som känns jävligt roligt e att ja börjar få bättre kondiis!!
ja minns första passet ja å sarah körde ihop å hon skulle introducera roddmaskinen för mig :)
ja hade prövat en gång själv men typ bojkottat den totalt å den största anledningen till det va
att när ja väl satt mig å spännt fast fötterna så va ja ju för fläskig för att få tag på
roddhantaget hahaha vilken jävla missär asså!! :)
idag e de inte längre ett problem!
 
samma sak me gåbandet, förr va de helt vidrigt! ja pallade inte speciellt länge å fick
ont i knäna osv
nu avslutar jag varje pass med enn rikti svettdrypare antingen på bandet,crossen eller rodden
... idag körde ja 20 riktigt jävlliga minuter på bandet, å hör å häpna ja "sprang" för första gången
de va INTE snyggt å de va inte länge men de hände haha
körde 10min tempo å 10min uppför
allt indelat i minuter höjde lixom tempo/lutning varje minut...
ja börjar nu tom tycka att kondisbiten e rolig något som förrut bara va pest å pina!
hum, alla e vi barn i början!! :)
veckans "utmaning" är att stegräknarn ska visa 15.000 steg eller mer innan ja får ge mig för dagen
(har förrut haft minst 10.000/dag som mål)
idag e de kirrat så får vi se hur de artar sig under veckan :)
btw så bjöd förra veckan på 1½ kg viktdropp så totalen e nu -42 kg
ja drar till italien den 24e å då ska den siffran vara minnst -45 :)
ja tänker vågfuska och väga in onsdagsmorgonen innan ja drar
dels för ja vill ha en helt färsk siffra innan ja drar + att ja vill ha min halvårssiffra,
för så e det faktiskt ett halvår av mitt nya liv har snart passerat :)
 
så nu har ni fått lite uppdatering, de e ni trogna läsare faktiskt värda :)
hehe fattar inte att så många tittar in här varje dag me tanke på hur risigt ja uppdaterat senaste veckorna!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0