somliga tycks drabbas av all skit! jag eftersöker härmed rättvisan!

är det något som ja tycker är jobbigt så är det när mina vänner mår dåligt!
inte alls för att ja inte orkar lyssna eller för att ja anser att mina vänner alltid ska va glada å sånt
utan för att de ör så ont i mitt hjärta!
jag önskar verkligen att ja kunde vara till mer hjälp för vissa!!
 
just nu finns det någon i min omgivning som mår extremt dåliigt
å varje gång jag pratar med henne så förundras jag över att hon ens orkar kliva ur sängen!
att hon kan vara så stark OCH fortfarande fungerar som människa OCH klarar av/orkar med hem å barn osv
jag berörs så mycket när jag pratar med henne å jag vill inget annat än att kunna hjälpa henne,
men det är svårt! problemen ligger lixom inte på mitt bord å är troligtvis inte lösningsbara för mig :(
de enda ja kan göra är att försöka finnas å be för henne, önska å hålla alla mina tummar för att hennes problem skingras !
alternativt fixa nån som gör slut på de största problemet!
ja brukar inte hata människor å ja brukar alltid kunna se något gott i alla människor
men detta är ett kräk som faktiskt inte ens  borde få andas samma luft som oss andra!
extra jobbit att ja inte kan göra något för min vän är ju för att hon va en av dom som typ aldrig lämnade min sida när mitt liv rasade i våras, hon fanns där som en syster för mig och de betydde så förbannat mycket!
 
håll ut min vän! snart måste målnen skingras ! problemen kommer att lösa sig !!
de gör mig ont att du offta frågar om det är dig det är fel på, om du inte är värd bättre
å jo du är värd de absolut bästa!
och NEJ de är inte dig det är fel på! de du kämpar för å söker efter är helt normalt å förståligt
något alla andra ser som självklart!
å vet du, ja skäms över mitt land å det välfärdssamhället som vi alltid skryter om att vi har
när jag vet hur du blir behandlad då skämms jag!!
ja känner en längtan efter att göra kaos! gapa å skrika ...kanske slåss! :)
ja känner för att medela tidningarna  skapa debatt å förändra...
fast mest av allt känner jag för att komma över ge dig västa kramen
och bli bjuden på den där köttfärslimpan som du brukar skryta om ;)
love you sister!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar

Du gör redan massor! Du FINNS! Du ringer fast jag inte svarar, du pluppar fram grejer på fejan som jag kan garva åt och du bryr dig.

Det räcker så jävla långt ska du veta. Älskar dig!

Svar: älskar dig oxå!! ska fortsätta att terra dig dåra, för ibland har man ju tur å nån av ungarna svarar ;)
emzingen

2012-09-13 @ 09:44:21
URL: http://barajagochmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0