(sann)dröm!

hade en så sjuk å verklig dröm igår natt!
drömde att jag blev rånad på jobbet och att de gick ganska brutalt till, polisen kom
å såg till att alla kunder lämnade lokalen, ja blev undersökt av nån psykolog snut
som bestämde att ja absolut inte fick åka hem själv å ja fick inte va ensam närmsta dygnet,
ja fick inte lämna jobbet förns nån kom å hämtade mig lixom :)
ja la ut en status på fejan å min goa vän jackie svarade typ genast...
väldigt smidigt eftersom hon e bosatt i närheten, hon skuttade direkt upp till ican
för att lösa ut mig :)
på sin allra bredaste skånska medelade hon att jag skulle vara säker hemma hos henne,
polisen va lite lagom skäptisk  å ville först inte släppa iväg mig med henne  men efter ett tag gav dom med sig
och vi traskade hem till jackie å rosanna...
vi spenderade kvällen med att snacka skit,kedjeröka å dricka vin, samt skriva torra statusar på
fejan, så som tex "nyrånad men räddad av lasse ferms dotter ironi" hahaha
 
under kvällen nu va jackie inne å handlade å självklart berättade ja för henne om drömmen
hon bara garva :)
- de där måste du blogga om- sa hon me ett stort smajl :)
självklar gör jag det hahaha!
jackie, vi får se till att de blir en sanndröm fast minus rånet då kanske! eller hur?! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0