nu sitter den ÄNTLIGEN!

 
idag kom den äntligen på plats!
och den blev så jävla najs!
joseph på all-in bodyart är KUNG!
som vanligt har jag bara sagt vad ja önskar å hur ja tänker å sen lämnar jag
resten i hans händer.. konstigt tycker många, genialiskt tycker jag!
de e ju han som e konstnären i vår relation :)
 
för många år sedan, kanske år 2000 fick mamma en gadd i present av mig
hon gjorde då en fyrklöver på vänster överarm...
detta är en minnesgadd till min mor "ibidem" är de latinska ordet för "på samma plats"
å datumet är de då mamma lämnade sitt jordeliv för att återförenas med pappa
 
ja e så jävla nöjd med denna!! som vanligt blir det alltid större än man tänkt sig
men de kompenseras med att det oxå alltid blir SÅ JÄVLA MYCKE BÄTTRE än man kunnat drömma om!
om du läserr detta bästaste joseph, TACK TACK TACK!
 
måste oxå massa på att tacka bästa anso som försåg mig med mycke god mat å fantastiskt sällskap
under väntetiden som blev kortare än vi trodde :)
löv jöö!

Kommentarer
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar

Så jävla fin!

Ungarna sa att du måste komma idag igen, och "stanna till typ tio så vi hinner med varandra" haha. Puss!

Svar: hahah så jävla söta! hälsa dina barn att dom e fantastiska å att ja älskar dom! ska komma igen så snart ja kan puss
emzingen

2012-09-25 @ 08:05:18
URL: http://barajagochmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0