middag hos exet :)

har äntligen sovit ganska många timmar, å känner mig ganska utvilad..
nu e de hög tid för att öra sig (mig) iordning , för att sedan  åka till mitt ex å fira hanns födelsedag
märkligt att en strecka som tar 10-15 minuter med bil kan ta 50 minuter komunalt!
värkligen megaskumt att folk hellst inte åker komunalt!
för å inte tala om andra "problem" man stöter på som resenär...
 
min fb-status här om dan löd..
omgiven av lågbegåvade en lyssnar på musik högt Me sunkiga lurar (riktigt dålig musik!) bruden mitt över sitter å tokMessar (med sin kille som sitter breve mig ) hon har självklart knappljud på telefonJäveln. . Å den sista tjejen sitter å surfar på en stor surfplatta (Sorry men ja tycker de ser riktigt efterblivet ut! Till man inte ha nått behändigt i fickan Lixom?. . .Btw sitter han som e pojkvän till hon som Messar Me ljud konstant å nyser å hostar rakt ut. . Älskar att åka tåg. Not!
ibland - ganska ofta- känns de som man åker med lvet som insatts! :)
 
hur som hellst ser ja fram mot kvällen , tror inte att de blir så mycke folk men de e bra folk!
dom som ja vet kommer står mig nära, å de känns skönt eftersom jag är lite lätt labil nu för tiden...
har fastat sen igår för att orka äta riktigt mycket av anders mat - som ja har saknat extremt mycket! :)
 
hoppas att ni alla får en trevlig lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0