kom hit så ska ja sätta mig på dig och då dör du ditt fittjon!

till den/dom annonyma efterblivna idioterna som sitter å kommenterar me massor av skitkommentarer
vill ja bara upplysa om att ja kommer ALDRIG sjunka så lågt så ja godkänner era kommentarer!
fattar inte ens va ni gör här !? varför läsa en skitblogg som skrivs av nån som ni endå inte gillar, å dessutom bemöda er med att kommentera???
gör nått seriöst av eran tid istället!! käka en glass, älska någon,sortera strumplådan, eller fan hitt på nått meningsfullt lixom!
om ni är folk som känner mig kom över så kan vi diskutera saker å ting!
ha lite jävla stake å våga stå för vilka ni är!
om ni inte känner mig...hallå va fan pysslar ni med?!
ni vet ingenting om mig å mitt liv!!
vilken är er rätt att sitta å spotta ur er kommentarer om hur ja ska bete mig, hur ja ska se ut, hur ja ska vara
å framförallt hur,när å var ja ska sakna min mamma??!!
 
ni läser min blogg å tycker att ja e sjukt svag å patetisk...
men värkligen!! absolut, pröva å leva mitt liv! pröva på å gå igenom de ja gått igenom senaste 8-10 månaderna
pröva å kliva upp ur sängen!
om du tycker att  ja överdriver å gnäller, pröva att sitta ett halvår brevid nån du älskar  å se henne bli sämre för varje dag, sitt sen brevid henne medans hon sakta dör bit för bit tills hon inte andas alls
försök att inte bry dig,försök att inte förändras å försök leva vidare som normalt!
lyckas du med det så va de antingen inte kärlek du kände till peronen alternativt e du helt jävla sneknullad!!
eller tappad i mycket hårt golv som liten!
 
 
skynda dig ring ALLA dina vänner å bekanta å ring landslaget i nån rikti styrkesport, du kommer behöva mycke hjälp me att ta bort den gigantiska trästocken ur ditt öga,
när du väl fått bort den då kan du komma hit å försöka pilla flisan ur mitt öga!
 
nu tänker ja inte nämna er mer! å mer plats än såhär har ni inte i denna blogg
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar

Men va? Vad fan är det som händer? Vad är det för klappmongon som hittat hit? Vidarebefodra dom till min blogg istället - jag tar GÄRNA emot idiotkommentarer så kan jag kräkas ut min ilska på dom!
Puss!

Svar: idioter finns de alltid gott om! får se om dom kommer nu när dom kan följa din länk hahaha :)
emzingen

2012-09-02 @ 08:10:10
URL: http://barajagochmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0