hatar möten!!

har aldrig i hela mitt liv vart på så mycke "viktiga" möten i hela mitt liv som under typ de sista halvåret.
å va e de för jävla upplyftande möten då??
jo de e en riktig blandning av värdelöst å skit lixom!
ena värre än de andra...
sorgligt,ovärkligt,orimligt,ledsamt,smärtfyllt,tråkigt- bara skit!
möte me läkare - som bara hade dålig info,ingen positivitet alls!
ja kan inte ens förklara hur mycket smärta man känner i kropp å själ,när man blir tvungen att bestämma
att ens mammas liv ska ta slut - ja vet att jag tog rätt beslut, men de hade vart skönt att ha min bror vid min sida!
nu vet ja iofs att vi resonerade helt lika osv men de hade vart skönt om även han hade fått utala dom där orden
-de räcker nu, låt henne få frid!
 
när nån nära dör blir man helt plötsligt tvungen att gå på en hel rad av jobbiga möten
så som möte påbegravningsbyrån  känns inte alls helt jävla ovärkligt att man
ska bestämma kista,urna å hur dödsanonsen ska se ut..
detta toppades med möte med prästen -även om ja tycker väldigt mycke om min fina präst å gärna
träffar henne så vill ja fan inte träffa henne för att plannera mammas begravning!
sen hade vi möte med mäklaren en riktigt härlig kännsla när nån knuggar sina händer mot varandra
å ser pengarna dom ska tjäna framför ögonen lixom...
vi hittade egna köpare till huset! fick veta att dom blivigt uppringda efter att ha vart på en annan husvisning
å blivigt erbjudna MITT hus "för dom va minsann väldigt säkra på att dom skulle få in detta hus
som deras objekt" GLÖM DET! märkligt nu va handgnuggaren inte alls intresserad att hjälpa oss med kontraktet då vi hittat köparen själva, IGLAR...så 
vi bokade ett annat möte med en annan mäklare  som gladeligen för en rimlig ersättning hjälpte oss me kontraktet
å allt sånt.
den mäklaren hade vi flera möten hos , kan medela att de är ganska jobbigt för själen att sälja sitt barndomshem! huset e ju platsen som alltid har vart mitt HEM även efter ja flyttat ut,
en trygg platts som ja alltid kände mig trygg på...
att träffas me köparna å skriva sista kråkan å lämna över nycklarna va så jävla jobbigt!
vi har vart på möte med bankfolk nä inte ens pengar gör än glad! !!
imorgon stundar ett riktigt upplyftande möte med stenhuggeriet , japp imorn ska grvstenen som vart på "gravering" godkännas, jo men visst, hur ska mina föräldrars gravsten se ut?  PRECIS den frågan vill ja lösa på min lediga dag!!
 
om man kollar på typ svenska hollywoodfruar så har dom typ folk som fixar deras garderober, handlar åt dom,badar hunden åt dom , å torkar dom i röven.... många  gånger under detta halvår har jag önskat mig en "dödskordinator" någon som tar hand om allt praktiskt!
 
skulle de kanske kunna tänka sig att man kunde få gå på ett ROLIGT,POSITIVT,RIMLIGT möte snart!?
nått uppiggande å kraftgivande! ett möte som ger energi å inte bara tar å tar å tar!!!

Kommentarer
Postat av: tess

Vi får ha ett roligt å bra möte <3

Svar: jaaa!
emzingen

2012-09-18 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0