en helg i sömnens å matens spår..

hade en mycket trevlig kväll igår!
tre rätters hos anders borde göra många avundsjuka :)
fast de e klart de beror ju på om man har haft äran att uppleva hanns matlagning
han e verkligen en sån som kan trolla med mat! typ förvandla en lök å rn morot till en sjurätters :)
vi blev inte så många pga dubbelbokningar å sjukdommar osv men vi va ett härligt jäng!
anders,jag, å lisa har ju en speciell relation! vi e väldigt avslappnade i varandras sälskap
å sen va de mina föredetta svärföräldrar :)
anders mamma helena är en väldigt varm människa å jag börjar inse att jag har en speciell platts i hennes lliv :)
vi satt en bra stund igår och pratade om livet och allt som har hänt senaste halvåret,
hon ger mig alltid väldigt ärliga råd, och de e så mycke värt!
igår rörde hon mig verkligen till tårar då hon berättar för mig vilken fin å fantastisk människa hon tycker att jag är
det är sannerligen inget jag får höra varje dag!! å de känns ganska gött å höra det från
just henne!
TACK HELENA! tack för att du alltid finns å alltid har tid för mig!
tack för goda råd! å tack för axeln ja får gråta mot!
å framförallt taack för alla skratt igår!
- de tacket e riktat till alla som va där igår :)
 
 
nu ska ja hoppa i duschen å sen ska ja till min bror på middag
de ska bli trevligt!
 
fasen va svårt de e att hinna me allt man vill på en liten öiten kort helg!!
skulle ju gärna ha träffat emma å bror å barnen oxå! men de e ju omöjlit att hinna allt
de finns andra ja skulle vilja hinna med oxå men ja låter det va oskrivet å hoppas ayy dom vet...
 
trevlig söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0