det finns alltid anledningar till allt!

är inte riktigt nöjd och tillfreds med  att ja e ganska sur och avig, för å inte tala om hur lättretlig jag är!
ja fattar varför men ja undrar hur länge de ska pågå?
kommer ja någonsin bli mitt glada sprudlande jag igen?
 
mycke ligger i att båda mina föräldrar dött å ja aldrig fått veta riktigt varför å om allt-som kunde göras, gjordes
i bådas död finns ganska mycket slarv från sjukhusens sida!
mamma tex blev ju troligtvis feldiagnostiserad i nästan ett år!!!!!
hade man givit henne rätt diagnos tidigare så hade hon haft en större chans
å med största sannorlikhet kunnat få nya lungor via en transplantation....
 
min pappa väntade oxå väldigt länge på sin diagnos och fick sen vänta extremt länge på sitt hjärta
operationen funkade aldrig och de råder delade åsikter om varför...
 
egentligen lägger ja inte så mycket tanke i detta då ja vet att de inte förändrar något
dom kommer inte tillbaka ändå!
MEN faktum kvarstår, tankarna finns å dom stör!
dessutom stör ja mig på att de finns så mycket äckliga människor som får leva
och mina fina föräldrar fick lämna världen!
dom hade så mycket att ge å va så viktiga för många...
 
ja oroar mig sjukt mycke för framtiden - ja vet ju hur viktigt det är med ett fungerande skyddsnät
ifall nått skulle inträffa!!!
visst har jag ett ganska stort skyddsnät i alla fall men dom tryggaste delarna e ju borta!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda Grafström

Det känns som att du behöver en kram. Så här får du en!
*KRAM*

Svar: tack stumpan! G vill alltid kramas! :)
emzingen

2012-09-04 @ 23:29:35
URL: http://systertilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0