om tillåme änglarna stöttar då kan man väl inte misslyckas?!

börjar sakta men säkert att repa mig! är förvisso ganska trött
å funderar på om sprutorna ger mig taskigt blodtryck då ja titt som tätt känner mig jävligt yr!
dessutom misstänker jag att jag håller på att åka på en magkatarr, vilket man tydligen kan få av sprutorna..
då känns de så jävla fint att ja bara har 20 dar kvar av behandlingen, BLÄÄÄ pallar inte!
aja skit samma mindre cigg å snäll mat så överlever ja nog :)
 
 
la upp en länk till förra inlägget på min facebook å fick så sjuuukt mycket stöttande kommentarer å fantastisk respons!
blir så himla glad å tacksam för att folk erbjuder sin hjälp å sitt pepp :)
de värsta är ju att nu har ju folk värsta höga förväntningarna - tänk om ja inte klarar det!!
tänk om ja inte orkar! tänk om ja gör folk besvikna nu :(
iofs bryr sig väl folk inte på de sättet hoppas jag!?
fast va fasen, ja gör ju detta för mig - fast de e klart de e ju nästan ännu värre att göra sig själv besviken!!
åååh blir galen! varför föddes jag som nått jävla nojj mongo??
 
min mammas fina kusin skrev något jättefint till mig! hon skrev bland annat:
du har gått igenom så mycket negativt det här året så det kan inte bli värre
-hum.. jo de har hon väldigt rätt i!! nått positivt ska fasen 2012 bidra med å 2013 ska fasen bli topp!!!
,du är en tuff tjej som har många vänner
-ja har världens BÄSTA vänner å de e dom som gör mig tuff och stark! utan dom vore jag ingenting!!
även din mamma hade ju problem med vikten som ung så hon står också bakom dig nu
-ja hoppas verkligen att hon gör det, å ja hoppas att jag kan göra henne stolt!!
 
 
nä nu ere dag å hoppa ner i säng!
ska läsa en stund å hoppas att de gör mig sovtrött!!
har ju sovit taskit i flera veckor nu men eftersom ja käkat både antibiotika och tar sprutorna
så har ja inte vågat ta nån tablett för sömnen så åter igen tjooo skönt att de bara e 20 dar kvar
av behandlingen..... :/
kommer åka till dubai som en trött sönderstucken blå smurf med ont över allt !!
åh om en månad är vi där satan i gatan va ja ska njuta!!
kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0