mycket är en inställning!

2012 vilket jävla skitår de har vart ännu så länge!!
inget kan förändra det som hänt å det som vart, de e omöjligt!
men de kan bli ett bra slut av året! de finns mycket att se fram mot nu så här i slutet av 2012
 
framöver händer de ju en del roliga grejer!
på ondag ska ja ju träffa sarah för att plannera framtiden :)
på söndag ska bror firas
lörda 3 nov ska ja på ladies night
12 nov drar ja å emma till dubai!! :)
8 dec ska ja på en 2X 70 års fest, åh blev så jäkla glad när ja blev inbjuden för detta är människor som
har så mycket av min barndom! de finns sååå mycke minnen till mina föräldrar ,
å de e så orimligt länge sen vi sågs (15 år eller nått)
 detta är människor me stooora hjärtan å fruktansvärt mycke humor å glädje!
ska bli tokkul! att se alla igen å få krama om dom !
ja å sen ere ju jul igen lixom :)
 
nu ere dax att försöka sova för imorn ska jag få mig ett riktigt FETT vuxen poäng,
 då ja ska träffa min bankman å prata placering av pensionspeng hahah börjar bli dax nu! :)
 
natti natti!
elle när ni läser e de väl antagligen god morgon!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0