längtar efter sol å värme!!!!

har haft en skön ledig dag idag!
har en vän som säljer underkläder, så ja har kollat in hennes grejer idag,
JÄTTEFINA grejer! tänk va man går runt me slitna fula underkläder själv haha
ja resonerar ju att de ialla fall inte e nån som ser dom så då spelar de ju ingen roll...
men dels blir man ju snyggare me rätt bh då man har ETT par tuttar å inte tuttbullar åt alla möjliga
håll å kanter, å känner man sig snygg under tror jag oxå att man utstrålar en helt annan skönhet.
så flickor som läser, om ni blev lite nyfikna nu så hojta! vi eller DU kanske vill dra ihop ett jäng  så ser ja till att min vän kommer me sin väska å all sin kunskap! bara en sån sak som att lära sig va man egentligen har för storlek å kupa e ju spännande,för de har man ju tydligen inte haft värst vidare koll på haha
flickor ni kommer att ha "större" bröst än ni tror efter ett möte me min vän, de ni!! :)
 
idag fick ja oxå en jätterolig förfrågan, svarade JA direkt! älskar hedersuppdrag :)
 
för övrigt så funkar fortfarande dieten bra, ja höftar å delar å räknar, å försöker lära mig så mycket som möjligt
hela tiden.
ja kan stå å laga mat å tänka att -de vore gott me lite sås till, eller att steka kycklingen i massa fett,
eller att äta lite choklad ..elller gå å tjacka en pizza :) men ännu så länge så har ja fan stålsatt mig
eftersom ja kommer på att fusket förstör ju bara för mig själv! å ju mer ja fuskar nu desto längre tid kommer ja va tvungen att leva så här! eller värsta senariot att ja MISSLYCKAS hua hemska tanke!!!
ja hatar att förlora å ja e ju en sjuuuukt dålig förlorare!!
ett litet litet "fusk" har ja gjort sen i torsdags å de gjorde ja i söndags då ja va på brors 30 års fest
då tog ja en liten liten bit tårta, vi pratar typ 4-5 tuggor... mådde illa efter det :) säkert bara inbilning
men de kvittar ju, sötsuget har i alla fall inte blivit värre :)
fortsätter att knapra mina gurkor när sötsugen kommer ... så om de är som de sägs, att man blir va man äter,så...
 
längtar till på lördag, då ska jag å tre brudar till, roa oss på nya friends arenan :)
ladies night!!! vi kör all-in med middag å show å de kommer bli toppen!!
maten svävar kanske lite utanför mitt kostschema men ja tror inte att de är helt vansinnigt!
samtidigt så får man väl unna sig vid ett sånt här speciellt tillfälle?!
eller de e ju bara ja som kan bestämma :)  får ta en riktig långpromenad på lördan  för att kompensera ...
detta e mansfolket som ska underhålla mig å mina vänner
anders timell, andreas johnson, magnus uggla, martin stenmark, å hasse bronten
personligen e väl ingen nån direkt favorit,, skulle väl va uggla då :)
men det blir nog jäkligt trevlit!
 
å sen e de bara 2v kvar tills SEMESTERN i dubai!!! :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Du är galet duktig Emma ! Kämpa , kämpa =) jag är ju intresserad av underkläder , vet dock inte om jag får ihop ett gäng då vännerna shappat sen jag började träna , eller vänner ? vet inte men nån kan jag säkert få ihop och till nästa löning förståss =) money rules you know ! ha en fortsatt trevlig kväll =)

Svar: tack snälla! du kan annars hänga på mig nästa gång ja ska kolla... vi fixar inga problem!å angående dina "vänner" så e det dax att rensa!!! vänner ska stötta dig oavsätt!
skaffa nya, umgås med likasinnade , du är så social å så jäkla snäll å rolig så de blir inga problem för dig!! kram på dig å tack för du hejjar på mig de betyder mycket!
emzingen

2012-10-30 @ 23:12:50
URL: http://www.nattstad.se/beautifulhealthylivi
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar

Underkläder är alltid roligt! Jag köpte lite nytt förra veckan inför bröllopet, och ja. Större än jag trodde haha. Vad kostar din kompis grejer? Prisvärt?

Martin Stenmarck är ju så snygg så jag döööööör!

Svar: är inte helt 100 på pris men ja skulle säga dyrare än hm billigare än unerklädsaffårerna :)
emzingen

2012-10-31 @ 08:01:33
URL: http://barajagochmitt.blogg.se
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar

Låter ju onekligen lite intressant, finns det ingen hemsida eller nåt att kika på så man kan se vad man ev eventuellt kan tänkas köpa på ett tros-party?

Svar: ja vet att ja har en länk.... mailar dig på fejan bejb
emzingen

2012-10-31 @ 18:30:47
URL: http://barajagochmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0