ingen återvändo! :)

trodde ALDRIG att ja skulle skriva ett sånt här inlägg men även en blind höna kan hitta ett korn :)
å ja skriver det för att peppa mig själv å för att ja inte ska kunna backa ur !!
 
min chef har ju dragit igång "ny,nyttig,välmående emma" ett projekt som kanske får en halvtaskig start tack vare
proppjäveln men på onsdag snurrar de i alla fall igång!
då ska ja till nått företag å få min dom! dvs mätas å vägas å få på papper att ja e ett tjocko,
dessutom ska värden så som blodtryck å socker å sånt tas, sen ska man ju egentligen
göra ett arbetstest men de får ja ju då inte göra ännu! -måste bli frisk först...
tanken sen är att vi ska prata kost,alkohol å tobaksvanor å sånt, å ja tror att hon ja ska träffa är nån form av
kostrådgivare?!
dom i sin tur sammarbetar med sats där ja tydligen ska ha en personlig tränare under tillå börja med
3 tillfällen...
 
detta med gym e ju nått ja bävar för!
att gå till ett ställe där -I MITT HUVUD- alla e rå fitt å ser ner på alla tjockisar
att stå där å svettas som en slaktgris medans alla andra går runt i snygga outfits å e vrålsnygga
är för mig typ höjden av förnedelse!!
nu vet ja att ja blir "tvingad" till detta  å har därför gjort något för att ha nån kontroll på situassionen! :)
 
ja vill ju lyckas med detta! å jag vet att om ja ska lyckas måste ja känna mig trygg å då måste ja även peppas på rätt sätt! annars kommer ja gå dit en gån g å aldrig mer å sen kommer ja lägga mig i soffan å äta choklad å
aldrig komma upp ur soffan igen! :)
så ska ja göra detta så vill ja satsa 100% å då vill ja oxå ha den absolut bästa tänkbara hjälpen
å då finns det bara EN tänkbar tränare!!
för en stund sen skrev jag till henne på fejan, med tårar i ögonen å ångest i hjärtat!
för att be om hjälp e inte min grej å detta e ett så jävla stort steg för mig!
ja vet att hon har sjukt mycke att göra å trodde verkligen inte att hon skulle ha tid ,
men ja tänkte att om inte annat kanske hon kunde tipsa mig om nån kollega som kunde ta sig an mig
hahah nån som redan e gråhårig haha
 
Å VET NI, hon sa JA!!
de känns så himla bra för ja vet att ja kan fixa detta me hennes hjälp!
framför allt vet jag att jag VÅGAR med henne!!
å ja har sånt jäkla förtroende till henne å så vansinnit mycke respekt för henne!
å ja vet oxå att hon kämpar så himla hårt själv för sina mål!
hon är så jävla äkta! å jag tror att det är det som krävs, ja känner till hennes historia
å ja vet att hon har gjort nåt helt enastående och det för mig kommer vara en hjälp!
ja e så jäkla tacksam för att hon vill hjälpa mig!!
nu vill ja lixom bara sätta igång!
 
ja tror att dom flesta som e här å läser å som har någolunda koll på mina vänner redan har fattat
vem ja pratar om, haha denna modiga vackra grymma vän :)
tänk att jag en helt vanlig onyttig brud ska få råd av världens bästa armbryterska :)
gissa nu varför ja skriver detta, för när de e skrivet kan ja fasen inte backa ur för då vore ja ju stans sopa! :)
 
sarah, från botten av mitt hjärta, tack som fan för att du vill å vågar!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda Grafström

Du kommer klara det här galant Emma! Jag tror på dig!! :-)

Svar: tack :)
emzingen

2012-10-12 @ 10:06:53
Postat av: Sarah

Emma!!!! Det är en ära och en självklarhet!!!! Jag tror på dig så otroligt mycket, du är den starkaste människa jag känner!!! Som gått igenom allt dåliga otänkbara men ändå bara fortsätter kriga! Att du sen är min vän sedan länge och att vi har historia tillsammans kommer bara göra detta om än roligare och härligare! Ser fram emot vårat samarbete! Kärlek <3/S

Svar: tack underbara sarah!vet du det är fasen ingen självklarhetoch därför är jag väldigt tacksam! <3
emzingen

2012-10-14 @ 10:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0