i duschen kan ingen höra monstret morra!

 de här fixar ja lätt!... sa ja för några dar sen ... men då hade ja inte med i beräkningen
att den där veckan i månan lurade runt kröken!
ååååh chokladsug MEGA!! :)
men ja e fan stålsatt asså å ännu så länge så har ja inte skurit gurkan i rutor å målat den brun
SKÖNT för då vet jag att ja har de knepet kvar! :)
 
nä men ärlit dom som känner mig väl å som har umgåtts riktigt nära mig
vet att ja blir ganska krejsy, typ monster... tänk kakmånstret fast me choklad
en choklad till mig JA VILL HA ALL CHOKLAD, alla choklad e min :)
 
hahahahaha söt han e asså! men framför allt e de så här det känns....
nä men ni kan typ va lugna! ja tog en gurkfan å nu har de värsta suget lättat!
vist har ja haft ett sötsug tidigare i veckan, men så jäkla farligt har de faktiskt inte vart!!
men ja VET att denna vvecka kommer bli tung!
men å andra sidan tar ja mig igenom den då klarar ja fan detta utan minsta problem :)
 
haha minns den goa tiden när ja å världens bästa anders va tillsammans
å ja som i vanliga fall e ganska så givmild, lever ju efter principen
allt mitt e mina vänners å hoppas att de e ömsesidigt! (tjollahoppsan vilka blåsningar man gått på!!!)
men hur som hellst ligger ja i soffan i mitt föräldrarhem,me stans mensvärk å fullproppad me diverse piller
(tror att ja använt mig av piller ja fått av anders fina mamma, hur va de nu? en rosa å två me text på va? haha)
fullkomligt groggy va ja i alla fall helt lelös å fortfarande helt omtöcknad av smärta
å KISSNÖDIG som satan!
låg i soffan som nån ynklig bäbis å roppade på anders -hjääälp hjääälp,ja sitter fast!!
troligtvis yrkade ja på att soffan kidnappat mig :)
utgår ifrån att fallet bara va en del naken hud, svett av smärta å skinnsoffa...
 
anders kom naturligtvis -som den fantastiska människan han var och är- springandes för att hjälpa mig
å lyckades väl få upp mig ur soffan å baxa in mig på toa ... ja gjorde de ja behövde
å lyckades ta mig tillbaka alla 4½ meter in i vardagsrummet  å ner tillbax i kidnappningssoffan..
anders satte sig oxå ned framför tvn, lutar sig fram till bordet å som vilken dag som hellst
siktar han in sig på chokladkakan på bordet...
å ja vet att ja bara vrålar rakt ut, NEEEEJ GE FAN I DEN, DE E MIN CHOKLAD!!
hahah gissa om ja har fått höra den ett par gånger :)
 
nu ska ja hoppa in i en lång varm dusch, å sen ska ja skära ihop mitt kvällsmål *smaskens!*
å sen ska ja njuta av att ställa tillbax klockan en timme!!!!
imorn vankas det 30 års kalas!
de sska bli najs!
kärlek till er alla fina människor! blir aldeles len å varm i hjärtat när ja läser alla fina kommentarer
hoppas att jag i framtiden kommer få möjligheten att stötta tillbaka, att ja kommer få chansen
att visa tillbaka all kärlek !

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej BÄSTA Emma !!
Vem gillar inte KAKMONSTRET ?? Har köpt min favoritchoklad i dag och ska se hur länge jag kan ha den hemma innan jag kastar mig över den !!
Vilken härlig chef du har som bryr sig ...kan man låna honom ??
Kram Carina

Svar: har haft en god choklad i skåpet sen förra söndagen utan att röra den, ska vi tävla ? :)jo ja har en bra chef! HON bryr sig faktiskt! men vilken chef du än har borde du ha rätt till nån friskvårdspeng typ??
emzingen

2012-10-29 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0