festligt värre!

de har vart en jävligt "festlig " helg :)
både bror ( han som ja inte e blodslig med men älskar som en bror) å min riktiga bror
(som ja både delar blod med och älskar) fyller ju år den 19 okt.
i lördags hade ja emma å blom plannerat en lite surpricemiddag för bror å de blev det ju..
sen blev vi ju några till då de droppa in ett par tre till :)
vi gjorde egna vitöksbröd med tomat å vitlöksröra till förrätt  å till varmrätt käkade vi potatisgratäng
å entrecote, å till efterrätt serverades det äppelpaj  :)
 känner mig stolt å nöjd över att jag inte -som vanligt- tog ett omtag " bara för att det var gott"
en potion  och ja motstog äved diverse tårta,bullar å kakor - känner inte igen mig själv! :)
 
vi är goda vänner å de flödar mycket kärlek å respekt när vi umgås!
nog kan vi retas med varandra me mycket kärleksfullt :)
mycket samtal under kvällen om framtiden mycke pepp å mycke kramar
riktigt balsam för själen!!
på kvällskvisten hamnade vi som så många andra kvällar i soffan med yatzy :)
-ja suger verkligen på det! kommer typ alltid sisst , men ja bjussar på det!!
otur i spel kanske gav kärleken en liten knuff :)
prinsen fick väl en liten liten pusselbit till den där jävla kartan hahaha shit din jävla idiot hoppa av
din vita hästjävel å hoppa in i en taxi å medela adressen! ja kommer fan inte bli 303 år gammal lixom!
de e 2012 vem fan kommer på häst nu för tiden ??? SNARK!!!
hur hamnade ja här????
nåväl MYCKET trevlig dag/kväll med fantastiska människor!!
 
söndagen har gått i typ samma tecken! dax att fira nästa bror...
släkten samlades hos bror min å hanns fantastiska sambo.
å åter igen serverades massor av god mat!
till förrätt bjöds vi på en minestronesoppa massor av goda grönsaker å mycke smaker
-camilla är fasen soppdrottning!!
sen hade min bror gjort pasta med riktig pastasås!
-nog för jag gillar sån svensson köttfärssås, men detta går inte att jämföra :)
å ja  har oxå svårt att förklara hahah bör avnjutas lixom :)
sen vet ju andreas vad vi i släkten gillar å ser fram mot, å snäll som han är så uppfyller han offtast vår tysta önskan  å gör sin fantastiska tiramisu, ja äter faktiskt ingen annan :)
folk har antingen för mycke sprit eller kaffe i och de där e en jävligt knepig balans men min bror lyckas alltid!
till det fick vi även enn väldigt god pannacotta med nån form av passionsfrukt kräm på
åååh supergott!!
även idag motstog ja frästelsen av omtag "för att de va gott"  :)
toppentrevlig kväll med god mat å fin släkt, trots att 2 viktiga vackra systrar har fattats oss idag!!!!
 
 
avslutade kvällen med att samtala med sarah -alltid lika givande, både för kunskap,motivation och själen!
även om vi pratar allvarliga saker så som livet å förändringen av det, så skämtar vi mycket å skrattar!
för mig är det jätte viktigt!
på onsdag ska ja för första gången SJÄLV kliva in på gymmet för att träffa sarah å göra upp en plan!
även om det för mig är fruktansvärt jobbigt å hela min existens skriker ångest, så ska ja kliva in över tröskeln
själv! ja vet att de e jag som ska, MÅSTE göra jobbet själv! sarah kommer att finnas där, hon kommer finnas
me all sin kunskap å sitt stöd, men jag måste göra jobbet... lite det symboliserar
de där klivet över tröskeln för mig...
ja vet att sarah har planer redan å hon vet att ja vill detta till 100%
detta kommer  bli mycket spännande!!
 
nu ska ja skära upp ett par apelsiner å dra igång tv4play å dagens solsidan
å sen ere dax för att skutta i säng!
 
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0