DUBAI!!!!

känns skönt att mellan varven kunna leverera ett positivt inlägg!!
i november tar jag me mig min "syster" emma  å hoppar på planet till DUBAI !!
vi bokade resan idag!!!! så jävla glad!! nu blir de lixom av :)
en hel vecka i värmen, bara lugn å ro i solen lixom..
 
ja tog ju bara ut 10-12 dagar seemester i sommras å redan då sa jag att ja troligtvis kommer plocka
en vecka å dra iväg nån stanns i höst..
men för att va på safe side så har jag redan pratat me en kollega å han har lovat att ta mina pass då ja e borta
så ja hoppas att chefen godkänner min semester nu :)
 
vi ska bo på hotellet som vi kärade ner os i redan från början (i somras då vi börja leta resa)
 
hotellet är nytt,bara ett år gammalt!
på taket ligger deras poolområde...
 
eller så tar man hotellets transferbusss till "deras"strand
 
 
under nätterna kommer vi sova gott på vårt fina rum som enligt bilderna ska se ut så här...
 
eller så kan man hänga i deras spejsiga chillrum
 
å för er som undrar så finns de gratis gym på hotellet så vi får väl gå dit nån timme/dag å aktivera oss lite :)
 
ååååh ja e så glad så glad! nu har jag nått att se fram emot!!
puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0