dom har det bra! det är värst för oss som är kvar!

världens bästa föräldrar återförenades 15 mars,
nu får dom vara med varandra forever and ever!
dom har det bra nu, ingen olycka, ingen smärta, inget jobb, inget regn å rusk,
bara sol å värme å trevligheter :)
 
jag å bror min bestämde oss för att slipa ner pappas sten och göra en helt "ny" åt dom båda
stenen ville vi ju ha kvar då den fraktades från italien , men vi ville att den skulle passa dom båda...
de har tagit sin tid men nu e den på plats å vi känner oss nöjda med resultatet
hoppas dom e nöjda med den oxå!!
evig kärlek å saknad!!! å tack för allt  ni gav mig!! ♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vilken vacker sten så enkel men ändå tilltalande...var finns graven?? Tullinge? Ung far ung mor...det gör ont att ingen är livet given...
Man ska leva idag inte för igår den dagen kommer aldrig tillbaka men morgondagen blir alltid bättre än dagen som försvann, livet är värd så mycket som så få av oss uppskattar och respekterar...var rädd om dig... en Varm kram till dig från mig... ♥♥♥

Svar: tack! jo dom sover i tullinge, världens vackraste å mest fridfulla kyrkogård!
emzingen

2012-10-21 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0