snart snart snart...

nu e de inte långt kvar!! :)
har städat ,packat klart å knatat lite trappor sen ja kom hem, nu ska ja snart kasta mig i en låååång dusch..
känns som ja har glömt nått viktigt, fast de gör de ju alltid :)
 
känslan finns oxå att nått ska å snätt! inställt plan,bortslarvat bagage,sunkit hotell,snöstorm,magsjuka
...eller nått annnat skit! efter detta ååret så är det lixom INGET som förvånar mig!!!
tur i alla fall att jag åker med emma! hon har vart en fantastisk vän genom åren!!
vi har superkul ihop å de e ju inte direkt första gången vi reser eller bor ihop :)
1½ år bodde vi ju i tumba tillsammans, å under emmas aktiva tid i kyrkan så har vi väl vart på 10-15 (?) läger i hop å allt som oftast bott ihop..
 
emma är väldigt snäll,hon e rolig å smart, hon e en god lyssnare å e inte rädd för att säga va hon tycker,
de finns ett väldigt stort hjärta i emma å hon e inte snål med att andvända det!
hon finns alltid för mig å just därför ser jag henne som min syster!
sen skadar det ju inte att vi typ gillar  samma saker, och att hon e världsmästare
på att bygga ikea-möbler :)
ja vet att vi kommer ha svinkul ihop! jamenar kunde vi skratta så vi grät trotts en hel helg på
hotell formule 1, så klarar vi nog de mesta!
 
de ska finnas gratis wifi (eller va de nu heter) på hotellet å om de funkar så kanske de kommer nån uppdatering
annars får ni ha de najs så hörs vi när ja e tillbaka igen
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0