sats borde ha öppet 24/7

vilket jäkla antiklimax att komma upp aspepp till gymmet 2050 för att få höra att dom stänger 21på fredagar
va e de för jävla dumt påhitt?!
nåväl de kanske fanns en mening med det?! de kan ju va så att de e bra att låta kroppen få vila en dag hehe me tanke på att den typ har vart jävligt vilande i typ 15 år :)
 
 
imorn brir det middag hos bror min, tillsammans med mina gudföräldrar å gudbror :)
hoppas att dom tänker lite på mig så dom bjukkar på nån mat som ja kan äta !! annars får ja väl sitta å titta på
å sen äta när ja kommer hem :)
 
känns som de blir en tidig sänggång idag, om nån timme e tvätten klar så bara å langa in den i tummlaren
å då blir de ju sådär varmt å skönt i badrummet så då tänkte ja passa på att ta en långduscch :)
sen ska ja fasen sova!
... har inget mer att förtella idag! eller jo förresten, ja expiderade en kund idag å hon köpte min
favvo choklad , höll typ på att börja gråta :)
sen gick ja typ en timme å va sådär vansinnit sugen!! gick förbi godiset på jobbet typ hundra ggr
men ja stålsatte mig fan!! *klappar mig själv på axeln* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0