packmaster is going strong!!

ja e fan en mästare på att packa!.... för mycket :)
men va fan de e ju knepigt ju! dessutom har ju jag fobi  (okej ja tar i lite nu, fobi e ju nån form av sjukdom)
för svett å att lukta illa! därför tänker ju jag kläder till frukost,kläder till stranden/polen, kkläder till middagen, kläder om man ska gå ut på stan, å sen kläder där emellan :)
å när man dessutom åker till ett arabland där man inte riktigt vet vad som gäller måste man ju oxå tänka emmakläder, dölj-dekoltaget-för- arabvärlden-kläder, och lite-mera-ärm-kläder...
 
ja la fram allt ja VILLE ha med mig dvs ja skulle LÄTT klara mig i TVÅ veckor+moms :)
å dessutom packade ja nessesären (bara den väger 2.7 kg (ja har en matvåg:)  ) ) (hum parangtes i parangtesen, bra jobbat! lycka till alla engelsktalande som googleöversätter detta ! :)  )
jaaa, nessesär + kläder i väska.... när ja börja sa jag detta kommer ALDRIG funka!!
men dra på trissjävlar allt gick ner å ja har platts kvar!!!!!
va gör man då lixom???? hum en vända till i garderoben kanske!!?? har ju ratat lite kläder tidigare :)
kanske iofs ska uppskatta väskans vikt först :)
 
sen måste ja kolla att de ja lagt undan som ska ner i handbagaget går ner oxå...
hehe de e oxå kläder :)
japp e man tjock å har svårt att hitta kläder i sverige där ja endå vet vart ja ska leta
räknar ja me att de e snudd på OMÖJLIGT i ett annat land !!
å tänk OM bagaget skulle försvinna!!! (blanda de me min svett "fobi" haha nääää skulle inte tro de va!
utsätter mig inte för den risken å har därför alltid ett par tre ombyten i handbagaget
...lixom bäst så!
nu ska ja hitta ett par böcker, kolla väskans vikt(typ)å sen måste ja fan sova för detta e ju den enda sömnen innan måndanatt å ja ska ju upp om 8 timmar ..faaan hade vart soft om ja hade fått 10-12 timmar i natt!!
ja ja ska ju mest ligga i en solstol å slappa hela nästa vecka endå så de e väl lugnt!
hare gött!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Glöm inte packa tvättmedel för handtvätt 😉 det löser många av dina problem med packning. Trevlig resa

2012-11-11 @ 08:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0