nu petar ja i en ny växel!

japp nu är det avklarat, de där som ja har haft lite ångest för, fast ändå sett fram mot :)
har gjort mitt första gympass någonsin idag !!
ja inser ju att ja tycker att gym e ganska soft, inte jätteläskit men endå lite känslan av att man e typ
en elefant i en tablettask haha å detta e inte för ja bryr mig om va andra tycker eller om dom tittar osv
-där har ja nu fattat va alla försökt å förklara för mig...vem fan ser nån annan när man kämpar som fasen å dessutom typ har svett i ögonen :)
nä utan mer för man e ny å inte fattar maskiner å inte vet va man ska göra å sen ska man ju
"i å ur" maskiner osv...
 
nåväl ja e i alla fall nöjd,stolt å glad :)
är oxå extremt nöjd över att ha sarah där, hon är ju extremt duktig på att peppa å stötta och hon får mig att känna mig duktig!, dessutom är hon väldigt duktig på att lära ut, eller hon gör det på ett sätt som tilltalar mig i alla fall!
jag peppas oxå extremt mycket när någon lär ut något som dom själva brinner för!
ja känner att styrketräning nog är min grej! :)
jag e ingen hoppa runt å stutsa å flåsa människa men ja kan se mig själv svettas å pressa mig själv genom att lyfta!
ja  har ju alltid gillat att känna mig stark,har inga problem att ta i å lyfta tungt, så därför ska de bli kul å se hur mycket ja kan utveklas i min styrka!
i framtiden när ja är mer bekväm med mig själv så kan ja tänka mig att utveckla min träning
till kanske simning (älskar ju vatten) eller kanske typ boxning (bra sett att få ur sig frustration)
 
måste bli bättre på att promenera till tåget oxå eller de ultimata e ju om träningen förbättrar min sömn så ja typ kan ta en promenad innan mitt första mål typ mellan säg 11.30-12.30 ,
de är ju ett av delmålen i min planering..
satte ett annat delmål idag oxå, en viss vikt till julafton, då ska 15 kg bort
har blitt av med 8 hitintills men då e ju det helt utan träning
så nu får vi väl se va kost å träning gör tillsammans :)
 
ja vill oxå passa på att tacka för allt stöd å all pepp som alla ger mig!!
livet e ganska enkelt när man är omringad av så fantastiska människor!!
ja hoppas att jag framöver i livet kan stötta er i något stort (eller litet) beslut ni tatt i livet!
 
i morgon efter jobbet ska jag andvända mitt helt nya sats-medlemskap :)
min goa kollega, min fina extramor, ska oxå fixa sig ett träningskort å sen kör vi!
 
 slutligen för att citera en mycket smart å fantastisk människa som ja har mycket stor respekt för
"glöm inte att allt du gör payar off "
 
ta hand om er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0