känner inte igen mig själv!

vaknade upp igår me en så sjuk träningsvärki vänsterbenet! :)
trodde fasen inte att ja skulle ta mig upp ur sängen..
dessutom hade ja ju redan i tisdags när ja va råpepp, planerat att hänga på mor-mia
till gymmet, då hon e så jävla go och betämde sig redan när jag började min resa för en månad sen
att hon skulle köpa ett medlemsskap på sats för att kunna träna med mig :)
fasen vika kolleger ja har asså!!
eftersom mia va helt lyrisk å verkligen såg fram mot vårt gymbesök så taggade ja till
å tänkte bort värken å stålsatte mig - man kan ju inte banga å svika sin träningspolare :)
vi va där kanske en timme...
ja letade upp maskinerna som sarah lärde mig i tisdags å sen prövade vi några andra oxå
vi skrattade gott åt/med varandra å försökte peppa varandra - fan va stark hon är asså!!
 
 
nu ska ja skriva något som ja verkligen inte trodde att ja skulle skriva å något som ja inte trodde om mig själv!
ja trivs med min nya kost! de känns skönt att inte stoppa i mig  massor av fett å onyttigheter!
ja e piggare,positivare,gladare,har mer ork, magen funkar MYCKET bättre!
ja har helt plötsligt rutiner i livet!
 
vidare så inser jag att de e ganska roligt att träna-när jag oxå så småning om börjar se å känna resultat
så kommer ja troligtvis oxå tycka att de e ännu roligare
ja som alltid tyckt att de e äckligt att svettas, tycker nu att de har sin charm:)
svett innebär ju att man gör nån nytta-> fettet rinner av!
värken e ju jobbig men även den skvalrar vä om att de man gjort ger resultat.
när ja åkte hem idag kände jag mig duktig! å ja va stolt över mig själv! en känsla som ja fasen inte känner speciellt ofta!!
 
 
idag blir de inget gym, kylskåpet är tomt å måste fyllas på å ja kan ju inte handla efter jobbet å släpa me massa kylvaror till gymmet :)
så tanken e att ta en snabb dusch nu å sen hoppa i säng, om ja lyckas somna å kommer upp tidigt
så  blir det antingen en promenad innan jobbet, kommer ja inte upp så kommer jag att promenera efter jobbet..
sen på fredag e de dax för gym igen -hoppas att ja får med mig mamsen !!
annars får ja väl ta mig dit själv å garva åt mig själv :)
 
okej de sista som skrevs skrev ja igår å sen somna ja på soffan
de blev ingen dusch, inget sista mål... men där emot blir det att ta me en kylväska  till jobbet å packa maten i för mia vill träna ikväll igen, å man sviker ju inte sin träningspolare! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0