dripp dropp dripp dropp fettet rinner av :)

efter  en veckas o-dietande i dubai så har ja åter igen börjat följa mitt kostschema slaviskt
de känns BRA!  känner mig jävligt taggad då ja fått svar på att de funkar för mig :)
eftersom de fanns en våg på hotellet så vägde ja in mig första dagen å såg till min förtjusning att jag
blivigt av med 8 kg på 17 dagar :) sen va tanken att försöka att inte gå upp alla kilona igen under semesterveckan hahah, de gjorde ja inte heller, faktum e att ja tappade 1 kg till under veckan yeey!
självklart blir ja taggd till att fortsätta och oxå lägga till träningen nu!!!
som av en ren mening så träffade ja sarah på pendeln ikväll å har nu bokat mitt första gympass me henne på tisdag
- lääskit!!! men roligt!
ska bli skönt å starta ordenkligt nu, å ja vet hur ja funkar
-ju mer resultat desto mer kommer ja jobba!!
leker lite med små delmål i huvudet, som tex målvikt till jul, osv :)
 
de e många som -trolitvis av största välmening!- gärna ger mig tips å råd på typ prova ät så här,
träna si å träna så, häng på mig,tänk så här, ha de där som mål,osv...
ja e oerhört tacksam att folk bryr sig å stöttar å erbjuder hjälp!
ja inser ju att de säkert finnns 1000 vägar att nå resultat men ja kan inte blanda dessa tips å råd!
...så därför lyssnar jag BARA på sarah till 110% laborerar ingenting själv utan bara gör som hon säger :)
hoppas att ingen tar illa vid sig! det handlar inte om att ja inte litar på er eller att ja tror att ni e dåliga
utan de handlarr bara om hur jag funkar, börjar ja "fuska" då e ja KÖRD sen!
ja har bestämt mig för att satsa allt å köra detta rejset me sarah å ja vet att de kommer gå vägen!
de kommer va jobbigt å ja kommer få slita satan! å ja kommer defenitivt behöva folks stöd
men sarah å ingen annan är min mentor å min lärare!
där emot behöver ja ett team av cheerleaders!! så på me dräkterna å fram me pompomsen :)
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Pompommarna är framme, vart vill du att jag placerar mig bäst, i ditt kök eller på gymmet eller vid busshållplatsen? 😉

Svar: haha ja vill att du följer mig vart ja än går ;)
emzingen

2012-11-22 @ 23:45:24
Postat av: Julia L

Du e otroligt grym Emma, ville bara säga det, å lycka till i fortsättningen!!

Svar: tack underbra du! <3
emzingen

2012-11-23 @ 14:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0