blogginlägg=finger gym eller hur? :)

 
satan va bra ja mår!!       (trots att ja har ont typ överallt)
 
 
senaste året  har ja verkligen vart fast i en neggativ bubla!
året har verkligen vart så jävla råskit! å ja fastnade i ett koncept som innefattade
tårar,varför,rutten sömn,rutten kost,tröstätning, extrem viktuppgång vilket resulterade i att jag mådde ännu mer skit!
de har fan vart ett UNDER att ja tagit mig hemmifrån å i alla fall vart på jobbet även om ja inte gjort så jävla många knop...
ja säger absolut inte att ja på något sett levt sunt förrut haha inte på långa vägar! men 2012 har fan vart KATASTROF!!
men nånting hände- tror att ja inte orkade me mig själv längre!
å när ja fick proppen började ja själv att fundera på om ja höll på att dö, å för att va helt jävla sanningsenlig nu
så kändes de faktiskt som om de kvittade!
min chef ggjorde nått jävlligt modigt å nått som ja e jävligt tacksam över!
ja vet oxå att hon hade en annan kollega i ryggen som oxå va riktigt orolig för min hälsa.
ja fick ett koncept bokstavligen påtvingat men ja tror att de va precis de ja behövde,
å när väl tåget börja rulla så hoppade ja på, ja funkar lite så att
allt eller inget, inget halvdant slarv utan nu ska ja fan rida klart på denna kamel asså!!
 
att ja har stödet i ryggen e så förbannat jäkla viktigt!  ja vet att extremt många där ute hejjar på mig å de känns
förjävla fint!  men i nuläget finns det två peroner som  e me mig på mitt kamelsafari :)
dels har ja sarah både tryggt i ryggen å sen lyckas hon även va framför mig å jäklar va hon trampar stig till mig alltså!
hade ALDRIG gjort detta utan henne! de kanske låter klyschigt men faktum e att de e sant!
ja hade aldrig vågat utan henne! å de hade inte heller funkat utan hennes kunskap
kommer aldrig kunna tacka henne tillräckligt mycket!!
 
min andra vapendragare är mor-mia, hon taggar mig så jag trotts diverse krämpor å extrem olust (fast sjuk lust ändå, konstigt-går inte å förkklara)  men trots att ja hellst bara vill åka hem efter jobbet
så nog fan står hon utanför dörn när ja kommer ut från jobbet :)
idag stod hon där me kylväska å isklampar så min mat inte skulle dö hahah
vi spenderade en timme på gymmet ikväl efter jobbet,ja va hungrig som satan så ja tryckte i mig en
banan å dövade min hunger, å sen körde vi
de bästa me mia e att vi e lika envisa, å sen har vi jävligt skoj oxå :)
 
en av mina favorit kunder tränar på samma ställe å hon blev så glad när hon såg mig igår å när hon fick syn på mig idag sken hon upp som en sol :) å då kan ja säga att ja nog inte va en så rolig syn efter att ha köttat 3X10  på 65kg i ländryggsmaskinen hahaha
hon tyckte att de va fint att vi körde idag med- japp svara jag glatt, men svettigt, min pt har ju sagt att ja ska träna 5-6  dar i veckan så de e ju bara att lyda :) 
sen prata vi lite om detta me att klura ut hur grejerna funkar e ett äventyr,
ja har ju ett litet knep, vilket går ut på att kolla lite hur andra gör å sen apa efter
då kan man i alla fall va ganska säker på att man typ sitter åt rätt håll :)
sen finns de ju beskrivningat på maskinerna, detta blandar vi me lite sunt förnuft å en skål me humor :)
dagens bästa måste ha vart när mia säger åt mig att pröva nån maskin för baksidan av låren,
eftersom att den står tajt mellan två andra maskiner så fick ja nästan olja in mig först för att kunna använda den, vilket gör att ja ropar till mia "ja e fan för tjock för att ens nå fram till maskinen, vi får träna nått annat innan,
mia e så skön, ja fick ett asflabb å ettt fan va dumt undrar om man kan flytta maskinen :)
ja pressade mig i alla fall in till maskinjäveln- tutte för tutte typ å sen besteg ja maskinen
(de va typ så de kändes) man e ju inte den mest grasiösa på gymmet om man säger så  men ja tänker fan inte ge upp heller! har ja bestämt mig för att pröva en lårbaksidamaskin så ska ja göra de till vilket jävla pris som hellst :)
 
både igår å idag va vi typ sist ut å på vägen till tåget så bestämde vi att vi givetvis ska dit imorn oxå :)
men då blir de verkligen inte nått ben kör alls, vänster benet ska få vila minnst två dar nu !!
känner av gammelskadan från när ja vurpa me hojen  (lårmuskeln, typ fästet vid knät, kvaddade den ganska ordentligt vid olyckan)
så ABSOLUT ingen benpress imorn hur roligt ja än tycker att det är:)
nä imorn blir de nog mycke axlar å  latsdrag
bla bla bla, förlåt detta skulle ju INTE bli nån träningsblogg ju :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0