härliga dagar!

hade verkligen en superdag igår en sån dag som är riktigt helande för själen!!
blev hämtad av en god gammal vän å hans 3 barn
å sen åkte vi å shoppa å begav oss till fina anso å hennes 5 barn :)
hahah för mig som e barnlös e detta ett ganska spännande senario!!
men ja tycker faktiskt att de funkar ganska bra!! ja gillar ju barn å dessa
barn e ju råsköna!! fullt ös medvetslös lixom :)
har ju svårt för ungar som e sånna fegisar å gömmer sig eller börjar grina när dom ser en "ny människa"
då tror jag man har gjort fel som förälder !!!:) hahah den lär ja väl få stryk för!
nä men på riktigt fina barn å fantastiska vuxna :)
vi umgix hela dagen,pratade om livet gjorde grymt god mat !
-ska nog tacka mästerkockarna risto å anso för det-
själv e ja grym på att hacka å spätta ...å snacka goja :)
sen grilla vi å sen åt vi himmelskt god mat!!!
sen gick vi ut i den stora lekparken å rastade barnen :)
de va SVINKALLT men de får man ju räkna med när ja e ledig!!
risto hade t.o.m försäkrat sig själv mot min ledighet med pjäxor å skidor i bilen :)


när ja kom hem hade ja fått ett medelande på fejan av min gamla barndomsvänns mamma med ett
nummer å ett "ring henne" :)... så de gjorde jag
de visar sig att hon e gift med "brorsan" till en av grannarna nere vid mamma
å att de alltså e min gamla barndomsvän å hennes familj som e intresserade av att köpa mammas hus
ja har ju en vän till som e intresserad av att köpa vilket känns bra eftersom att om nån av dom köper så kommer ja alltid kunna åka dit å typ sättta mig i gräset på tomten å minnas gamla minnen me mina föräldrar utan att de blir jättekonstigt när ägarna kommer :)
nåväl tiden får utvisa vad som händer,å hur som hellst va de kul å prata me monkan igen :)

har oxå pratat me bäbis som mår ganska okej efter krocken...
shit blir helt nervös när ja tänker på hur illa de kunde ha gått!
en tant svängde ut framför dom i en korsning(mot rött)
så bäbis frontalkrockade med henne i ganska hög hastighet...
vilka jävla idioter de finns i trafiken asså! tanten va lixom inte ens medveten om att hon körde mot rött å hon kollade inte åt sidorna om de kom nån innan hon svängde!!!!
känns som polisen borde plocka hennes körkort asså!
tacksam för änglavakten bäbis hade! man kan ju undra vem ängeln va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0