gadderi gaddera!

min tatuerare la nyss upp bilderna han tog precis efter att han gaddat mig
så jäkla nöjd, älskar den å e så himla tacksam till joseph för att han
la ner så mycket tid å perfektion när han gjorde den
vet inte om de behövs en förklaring men min mor å min moster
går tillsammans mot evigheten...


om ni går i gaddnings tankar så tycker jag att ni ska ta kontakt me
all-in bodyart http://www.allinbodyart.se/
dom e flera sköna lirare som jobbar där å dom e verkligen grymma allihopa!
å dom e duktiga på olika typer av stil vilket gör dom väldigt breda...
alltid skön stämning när man e där, alla snackar me alla å fikar lite å begrundar varandras gaddar,
lite familjekänsla lixom!
sjyssta priser, bra me tider,sköna öppetider lätt å ta sig dit
å grymt duktiga tatuerare !!
jag rekomenderar ALL-IN BODYART å de starkaste!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0