stans sämsta bloggerska!

förvånad över att folk ens kollar in på bloggen fortfarande me tanke på sjukt dålig uppdattering!
men grejen e att de e fullt upp i mitt liv just nu!!
visning/försäljning av huset, vilket oxå innefattar nytt boende för vissa å en massa strul...
man ska finnas för alla,kraven finns att man ska hinna ringa å besöka alla .
dessutom ska man hinna jobba + att alla i min närhet verkar ha relationsproblem
å på både gott å ont e ja tydligen nån form av rådgivning :)
nä men ärligt ja älskar att mina vänner gillar att komma till mig me sina problem!
de e ett fint betyg på vänskap!!!
ligger sjukt mycke back i sömn efter senaste dagarna å på det så e de nån jävla pollenatack!!
allt e täpt å rinner samtidigt känner mig som snordrottningen!...en mycket trött snordrottning
addera detta me pms/mensvärk,värktabletter i överflöd å en paj rygg..
jajjemen livet e härligt!!!!!!

i helgen e ja ledig å den e som vanligt fetplanerad!
på lördan e de ferre hos bäste anso, hennes minsting fyller år å de ska fan firas!
hoppas på fint väder å härliga vänner!!!

söndag e de middag me kusinerna hos brorsan.
något som vart på plan i många månader men lixom inte riktigt blivit av, av förklarliga själ!
men nu e de dax!

... nu pallar ja inte att skriva mer! ska trycka lite värkpiller å hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0