blir inte kåt av kåk :)

har precis kollat på tv3 dokumentären  från förra torsdagen å för att utrycka de milt kan ja väl säga
att de föds en del ganska feta frågetecken i mitt pall!
ja förstår att om man redan älskar någon som man känner väl å kanske har levt länge med osv
å vederbörande gör nått keff snesteg å hamnar på kåken, att man inte bara lämnar,
ja kan inte själv säga att ja skulle göra det! känslor har ju en tendens att dumknulla huvudet på än ganska
ordenkligt å faktum är ju att man redan känner människan som något helt annat än va media kanske
skriver om denne osv osv?!

ja har själv en gammal barndomsvän som ofta har målats ut i media som "en av sveriges farligaste män"
något som ja bara ler åt å tänker typ -öh va?? :)
för mig är han en varm,god människa som under vår uppväxt ofta beskyddade mig
å gillade att kramas å äta bullar typ :)
ja e inte dum i huvudet å ja vet att han har gjort mycke skit å att 15(?) år på kåken självklart förändrar en människa -japp de e många år sen vi umgix av förklariga själ,tippar 95-96 nån gång...
men fortfarande har ja ju min bild kvar!ja dömmer inte heller honom där emot respekterar jag inte livet han levt å valen han gjort i livet! men han kommer  ALLTID vara en del av min bakrund å han kommer alltid ha en
plats i mitt hjärta å bland mina minnen, å vem vet, en vacker dag när vi e gamla å trötta kanske
vi kan sitta på en parkbänk å garva åt grejer vi gjorde när vi va 14 bast samtidigt som vi matar fåglarna me gårdagens bröd :)

oj vilket sido spår!!!!!

jo asså de ja inte fattar e dom här pulverbrudarna som ser nån galning meja ner 70 ungar på en ö
på tv å tänker mmmm nu ilade de minsann till lite i musen,honom ska ja fan ragga lite på
å sen sitter å skriver brev till denna mannen som troligtvis har hela alfabetet i sin diagnos!
asså där blir jag ett fett frågetecken!!


hur kan man inleda en relation med en man som sitter av ett långt fängelsestraff -gärna gifta sig me honom oxå
-för hej alla kvinnor drömmer väl om ett bröllop på kåke?1-
sen sitter brudarna å bölar om att dom e ensamma å tycker att de e så jobbigt å orättvist att dom bara får ses
under vissa promisser- men hallå de e ju som att flytta in på en pizzeria å gnälla över att de luktar pizza...
å sen på fullaste allvar sitta å säga "min man e ingen mördare han e en snäll å god nallebjörn"
....han bara råka slakta två människor med 4678 knivhugg....
nä de rimmar fan inte!
klart alla har sitt val, ja skiter väl i om nån gifter sig me  va skit som hellst,men stå för det, live whit it,
gnäll inte ,å förvänta dig för fan inte att ja ska förstå ditt val!! :)

att brudarna säger att dom vill ha en riktig man!
men vilken riktig man, dödar 70 oskyldiga barn??
å vilken riktig man kan inte krama dig i soffan framför långfilmen
vilken riktig man VÄLJER BORT DIG å åker ut å in som en jojo på kåken????
verkligen???????

ja kan absolut förstå känslan av spänning å "förbjudet"
ja kan förstå att man atraheras av fängelseidialet
muskulös,tatuerad,grov man me pondus.....
men sen e ju steget till relation förjävla långt borta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0