tack gode Gud!!

dagens stora TACK måste ju oavkortat vara:

TACK TACK TACK! för att min bäbis hade änglavakt idag då hon hamnade i en bilkrasch!
har ingen info om hur de har gått till eftersom ungen inte hör av sig!!! *morr morrr morrr*
men ja vet att  hon lever å de verkar ha gått ganska hyfsat även om hennes nacke har tatt stryk
å att hon spenderat kvällen på sjukan :(
känner mig bara oerhört tacksam för att hon lever! hon e ju ett av mina stora ljus i livet!
hon kan ALLTID få mig på gott humör så de e faktiskt av stora egoistiska själ som jag
e sjukt tacksam för att de gick bra idag!!!!
ÄLSKAR DIG BÄBIS!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma bäbis

Ring när du e vaken världens bästa emma <33333 love u

2012-05-05 @ 10:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0