mycket e mitt fel yao!

undrar om de finns något som man inte kan bli beskylld för när man jobbar i butik??!!

en av våra stammisar kommer in i butiken -han vet mycket väl att jag har så gott som NOLL röst
han har nämligen redan vart inne i min kassa en gång tidigare under dagen å påpekat det...
nu kommer han in å frågar om han kan ta ut pengar hos oss
ja ger "tummen upp"
kund-då vil ja ha 1000 spänn .
ja kraxar fram att han för de första måste handla något för att ja ska kunna göra ett uttag
å att gränsen dessutom e 500:-
...alternativt får du göra TVÅ köp säger ja å ler fast då får du gå till min kollega i den stora kassan för annars 
blir ja bankrutt :) ..

han suckar å drönar omkring en stund å går sedan till min kollega ..som inte riktigt fattar hur han ska göra så
givetvis går ja dit å hjälper honom!

han häver då ur sig att ja nu gör mig skyldig till ett brott,han flinar sådär efterblivet som bara han kan
-man  vet inte om han garvar eller om han planerar att styckmörda en-
jasså kraxar jag..
kund-japp du tvingar mig att snusa två dosor snus nu fast jag egentligen har slutat
jag-okej fast de e ju knappast mitt fel eller! - förbannat trött på att få skit för andras jävla beslut jämt!
folk får väl ta ett eget jävla ansvar å sluta skylla på alla andra!!!
kund-klart de e ditt fel! nu kommer ja snusa för du tvingar mig!
jag-men de e ju verkligen inte min huvudvärk! de finns tusentals andra varor du kan köpa!,godis,toapapper
eller hundmat... (för även fähundar äter väl hundmat tänker jag) ¨
kund-din röst e min huvudvärk!
...ja bara skakar på huvudet å ger hunden sina pengar under tystnad...
han e kvar flera minuter å försöker prata me mig, ber om ursäkt,växlar pengarna till mindre valörer,
frågar hur min helg har vart osv men han får inget annat än min tystnad!
man beter sig inte hur som hellst! å ja tänker fan inte slösa den lilla rösten ja har på en fähund!!
flera andra kunder som uppfattat situationen skakar oxå på huvudet åt honom...

till grejen hör att detta inte e första gången han beter sig konstigt!
han har tex letat upp min kollega emma på fejjan genom att söka på emma i tullinge
å sen letat igenom alla förslag (lite stalker varning!!!!!!!)
när han sen addat henne å hon tackar nej till en dejt blir han vansinnigt förbannad å kallar henne psykstörd
å han har även vart inne å jiddrat me henne på jobbet...
stöööörd lirare, hoppas han snusar ihjäl sig :)


många idioter finns det! de e fan jävligt tydligt just nu asså!!
enda anlednigen till att ja fortfarande e vaken e för ja e aldeless för arg för att somna!

hatar när mina vänner mår dåligt! hatar att inte kunna hjälpa! hatar att samhället inte fungerar!
skulle mer än gärna vilja besöka hennes ex å slå in ballen på honom me en rostig spikklubba!!
mycke kan man göra i mina ögon innan ja blir sne! men när man tycker att de e ok att sätta sina tre småbarn (å deras mamma) på bar backe bara för att "göra livet lite jävligt för sitt ex"
då e de fan nått riktigt fel i palle, på riktigt asså!! 

att massor av fina fantastiska människor runt om mig har dött sista tiden känns ju som ett stort jävla hån,
när idioter som han får leva vidare å fortsätta skada sin omgivning!
varje dag fortsätter han att svika sina barn!
nu tror jag att allt kommer att lösa sig! ty barnen e störtsköna å deras mamma e helt fantastisk!
de finns nån konstig mening me detta å hennes liv kommer bli så mycke bättre
 medans han kommer sitta i ensamheten å tugga på bajs!

...nu måste ja verkligen försöka sova för imorgon kommer de bli en  skitjobbig dag
då de e dax att sänka ner morsan i jorden.. allt bilir  så defenitivt då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0